@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: utveckla gärna? blev nyfiken på hur du tänkte. Sitter på jobbet och skriver psykiatriska patientjournaler/intyg mm och svär högt för mig själv över hur jävla hemsk världen kan vara! En del har blivit utsatta för så fruktansvärda saker 15 mar, 2016 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Kattuggla, du kan komma och hämta hem dina kära flugor nu. ![]() Idag kom jag hem och möttes av minst fem flugor som surrade omkring vid fönstret. Detta börjar bli frustrerande. Vet inte ens varifrån de kommer. Spoiler: Tryck här för att visa! I'd love to~ ..De kommer antagligen från maten du köper. Ibland lägger de ägg där, och när de kläcks så lägger de flugorna i sin tur ägg på ställen som i avlopp och så. ..Alternativt om du har en zombie som ligger och ruttnar någonstans (?) men jag gissar på maten. 15 mar, 2016 19:43 |
|
Meowsy
Elev |
Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow.
Kul.
15 mar, 2016 20:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
15 mar, 2016 20:31 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt!
15 mar, 2016 20:39 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt! Mitt namn är konstigt och fult, men Seham. Rätt ovanligt, tur att det inte har använts av någon jag känner.
15 mar, 2016 20:56 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt! Mitt namn är konstigt och fult, men Seham. Rätt ovanligt, tur att det inte har använts av någon jag känner. Jag tycker att det är fint! Nu är det ju möjligt att uttalet som jag tänker mig är felaktigt. Jag gillar när folk har ovanliga namn, skulle själv gärna haft ett.
15 mar, 2016 20:59 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Måste säga att jag blivit bättre på att sjunga sen jag flyttade hemifrån.. *sjunger hela tiden nu*
15 mar, 2016 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt! Mitt namn är konstigt och fult, men Seham. Rätt ovanligt, tur att det inte har använts av någon jag känner. Hej Seham. Underbart namn. 15 mar, 2016 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Meowsy: Fact of the day: Mitt riktiga namn är pil på arabiska. Vissa har svårt för att uttala det korrekt, så jag är tvungen att kallas för Pil eller Arrow. Kul. Så vad heter du? Tycker att Pil och Arrow är jättecoolt! Mitt namn är konstigt och fult, men Seham. Rätt ovanligt, tur att det inte har använts av någon jag känner. Det låter ju jättefint? 15 mar, 2016 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen