@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
mag o tarm kliniken, back at it again med flera kallelser? Tre dagar fick jag utan inplanerade läkarbesök i framtiden. Känner mig så jävla frisk ._.
15 mar, 2016 11:42 |
|
Parseltongue
Elev |
15 mar, 2016 15:19 |
|
Borttagen
|
Överlevt möte med Försäkringskassan (min handläggare tycker som jag, att det är rätt värdelöst av psykiatrin att ställa mig i kön till psykolog och låta mig vänta i 1,5 år typ...), sett Schindler's List (för tusende gången typ?) för att hjälpa L. med redovisningen, och imorgon ska jag till tandläkaren och slipa ner tre tänder i två timmar, kul.
Nu är jag iaf ensam hemma i en timme så passar på att sjunga, för att just nu har jag inga humörsvängningar och känner mig rätt positiv, yay PS. Påsk snart, när börjar kaninjakten? På måndag? 15 mar, 2016 15:25 |
|
Fjalar
Elev |
Kattuggla, du kan komma och hämta hem dina kära flugor nu.
![]() Idag kom jag hem och möttes av minst fem flugor som surrade omkring vid fönstret. Detta börjar bli frustrerande. Vet inte ens varifrån de kommer. Spoiler: Tryck här för att visa! 15 mar, 2016 16:03 |
|
baramin
Elev |
Är så JÄDRANS trött på mitt gymnasiearbete nu men hoppas jag kan få in det idag alltså ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 mar, 2016 16:04 |
|
Winonababe
Elev |
15 mar, 2016 16:47 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av baramin: I know the feeling, kämpa! :-pÄr så JÄDRANS trött på mitt gymnasiearbete nu men hoppas jag kan få in det idag alltså ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh 15 mar, 2016 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Borttagen: Asså jag vill ha mer chokladgrodekort men allt på marknaden är så dyrt?? Om du vill kan jag sälja typ 10 för 9 g eller något :33 Det vore najs! 15 mar, 2016 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Är så JÄDRANS trött på mitt gymnasiearbete nu men hoppas jag kan få in det idag alltså ååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh Vad gör du för något? Jag lämnade in min förra veckan för sista gången (rättade till den osv...). Det kommer bli så skönt när allt över, dock är det opponering och sådant kvar ;_; 15 mar, 2016 17:48 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Älskar att tro på övernaturliga saker, men jag hatar det ibland. Så när jag ser filmer som har något läskigt tänker jag alltid på att det inte finns. Men efter vill jag att det ska finnas. Men ibland då man kollar på Youtube och det ser verkligt ut men samtdigt vill man att det ska vara fejk...
Smart av mig -.- ![]()
15 mar, 2016 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen