@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Troligen kommer jag att lyckas med att sluta dricka cola till vardags. Har inte druckit någon läsk idag, har endast druckit vatten och mjölk! Lyckligtvis är jag en riktig jävla envis människa och jag tror inte att jag kommer att ge upp. Ska klara mig tills fredag! Helger tycker jag att jag får dricka läsk, men bara på kvällen så att jag inte har en vana av "läsk hela dagen" som jag har haft i flera år nu.
14 mar, 2016 21:42 |
|
Borttagen
|
Har precis startat en hemsida. Inte så snygg än, men skapad i gott syfte. http://hofmannmilena.wix.com/pappakriminell
15 mar, 2016 00:18 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har precis startat en hemsida. Inte så snygg än, men skapad i gott syfte. http://hofmannmilena.wix.com/pappakriminell Jättebra skrivet! Bra idé! ✩✩✩ 15 mar, 2016 06:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
15 mar, 2016 08:58 |
|
Borttagen
|
jag ska få räls. :|
15 mar, 2016 09:18 |
|
Borttagen
|
Sitter på jobbet och skriver psykiatriska patientjournaler/intyg mm och svär högt för mig själv över hur jävla hemsk världen kan vara!
15 mar, 2016 10:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: utveckla gärna? blev nyfiken på hur du tänkte.Sitter på jobbet och skriver psykiatriska patientjournaler/intyg mm och svär högt för mig själv över hur jävla hemsk världen kan vara! 15 mar, 2016 11:04 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Mediterar. Skriver en mening. Mediterar. Skriver en mening till. Det funkar..
15 mar, 2016 11:09 |
|
Borttagen
|
sätter i spoiler för vissa vill kanske inte läsa detta ehh. läs inte om du har typ spyfobi eller bara inte gillar att läsa om då folk spyr
Spoiler: Tryck här för att visa! 15 mar, 2016 11:25 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså det är ju typ jättevarmt ute :O :O :O 11 grader! Seriöst - så himla skönt ♥
Äntligen börjar det bli vår 15 mar, 2016 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen