Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22244 22245 22246 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Troligen kommer jag att lyckas med att sluta dricka cola till vardags. Har inte druckit någon läsk idag, har endast druckit vatten och mjölk! Lyckligtvis är jag en riktig jävla envis människa och jag tror inte att jag kommer att ge upp. Ska klara mig tills fredag! Helger tycker jag att jag får dricka läsk, men bara på kvällen så att jag inte har en vana av "läsk hela dagen" som jag har haft i flera år nu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

14 mar, 2016 21:42

Borttagen

Avatar

+1


Har precis startat en hemsida. Inte så snygg än, men skapad i gott syfte. http://hofmannmilena.wix.com/pappakriminell

15 mar, 2016 00:18

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har precis startat en hemsida. Inte så snygg än, men skapad i gott syfte. http://hofmannmilena.wix.com/pappakriminell


Jättebra skrivet! Bra idé!

✩✩✩

15 mar, 2016 06:54

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag gjorde latinprov nyss och det gick skrattretande dåligt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

15 mar, 2016 08:58

Borttagen

Avatar


jag ska få räls. :|

15 mar, 2016 09:18

Borttagen

Avatar


Sitter på jobbet och skriver psykiatriska patientjournaler/intyg mm och svär högt för mig själv över hur jävla hemsk världen kan vara!

15 mar, 2016 10:14

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sitter på jobbet och skriver psykiatriska patientjournaler/intyg mm och svär högt för mig själv över hur jävla hemsk världen kan vara!
utveckla gärna? blev nyfiken på hur du tänkte.

15 mar, 2016 11:04

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Mediterar. Skriver en mening. Mediterar. Skriver en mening till. Det funkar..

15 mar, 2016 11:09

Borttagen

Avatar


sätter i spoiler för vissa vill kanske inte läsa detta ehh. läs inte om du har typ spyfobi eller bara inte gillar att läsa om då folk spyr
Spoiler:
Tryck här för att visa!jag och min bror har båda fått någon slags matförgiftning tror vi. igår natt spydde vi båda en jävla massa gånger och sov knappt över huvudtaget. så jävla jobbigt. vi stannade såklart hemma från skolan idag och jag mår så äckligt : //// har tvingat i mig ett torrt knäckebröd och vatten och har inte kastat upp det än så länge. håller tummarna.
har också stegring.

ok sanna ingen bryr sig. men jag ville bara dela med mig av mina plågor bc uuuugh.

15 mar, 2016 11:25

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså det är ju typ jättevarmt ute :O :O :O 11 grader! Seriöst - så himla skönt ♥

Äntligen börjar det bli vår Även om vi säkert kommer få ett bakslag snart och inte bara en gång utan säkert tre eller fyra men ändå!! Man kan ju njuta så länge man kan

15 mar, 2016 11:33

1 2 3 ... 22244 22245 22246 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.