@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winonababe
Elev |
Använder min korsett/waisliner för första gången idag.
Det känns ganska roligt! Aningen obekvämt hehe. SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
14 mar, 2016 12:20 |
|
Frivolt
Elev |
Varför ska det vara så svårt att bara tänka "fuck it" och börja va sig själv till 100%, sluta tänka på vad andra kommer säga/tycka - varför ska det va så svårt att bara göra???
14 mar, 2016 13:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När man spelar Wordfeud med mormor och poängen man får för "sexig" överstiger hemskfaktorn med att lägga det. Oh please. x) ...skriv inte mormor efter bara. Om poängen är tillräckligt hög så gör jag det! Skulle dessutom lägga till ett " Att vinna är det enda viktiga, värdighet får komma sen. Att andra förlorar är det viktiga! uhm. Tänkte skriva att Und, vem vann? 14 mar, 2016 13:42 |
|
Magic Dragon
Elev |
Jag tycker inte riktigt om när jag börjar tänka på saker och ting. Nu börjar jag tänka på mitt före detta ex...va är jag fortfarande för älskad i honom eller?... när jag tänker på honom är det som om jag blir bara åh vad underbar ,snäll han är och det är så klart jag vill vara med honom forever ♥ men så ska jag inte tänka jag ska typ tänka så här: Nu är du dum igen sluta upp att tänka på honom för du blir bara sårad av honom, då vägrar du äta och bara gråter på flera veckor...... så jag vet inte längre vad jag ska göra nu????
![]()
14 mar, 2016 15:36 |
|
Borttagen
|
Jag träffade på en kompis på bussen idag, och han sa att hans mobil gått sönder och att han därför inte hade någon mobil alls nu. Och jag blev så förvånad över mig själv, för jag tänkte "Hur ÖVERLEVER han utan MOBIL?" Vad hjärntvättad jag är av vår moderna tid D: Det är klart man överlever utan mobil. Fast skulle ändå vilja ha någon form av klocka typ armbandsur, jag skulle bli stressad av att inte kunna veta vad klockan är.
14 mar, 2016 15:45 |
|
trolltand
Elev |
Har gått och blivit sjuk (vet nog allt att det är ditt fel, M!!!) samt är sugen på semlor.
It's gonna be fun on a bun - in space!
14 mar, 2016 16:04 |
|
Magic Dragon
Elev |
Jag ska gå vidare men vet inte hur jag ska bara dissa dig på flera månader fan va jag vill dissa dig Men lite av mig vill ha kvar dig så var är det för fel på mig.... börja jag bli förtvivlad i alla dessa känslor vill ha dig här och nu vad är det för fel på mig nu jag dum inte ska ja vara kär i dig nu mera nu ska jag dissa dig.....
14 mar, 2016 16:41 |
|
Atira
Elev |
Med detta inlägg är jag äntligen Master of death!!
(Och det tog mig bara nästan tre år att bli det haha.) Men ändå. Hurra för mig! ^^ ![]() 14 mar, 2016 17:41 |
|
Fjalar
Elev |
Fick precis höra att jag har namnsdag idag. d:
14 mar, 2016 17:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Atira: Med detta inlägg är jag äntligen Master of death!! (Och det tog mig bara nästan tre år att bli det haha.) Men ändå. Hurra för mig! ^^ Tre år? För mig tog det typ ett halvår hahah. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 mar, 2016 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen