@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När man spelar Wordfeud med mormor och poängen man får för "sexig" överstiger hemskfaktorn med att lägga det.
13 mar, 2016 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När man spelar Wordfeud med mormor och poängen man får för "sexig" överstiger hemskfaktorn med att lägga det. Oh please. x) ...skriv inte mormor efter bara. 13 mar, 2016 23:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När man spelar Wordfeud med mormor och poängen man får för "sexig" överstiger hemskfaktorn med att lägga det. Oh please. x) ...skriv inte mormor efter bara. Om poängen är tillräckligt hög så gör jag det! Skulle dessutom lägga till ett " Att vinna är det enda viktiga, värdighet får komma sen. 14 mar, 2016 00:12 |
|
Qlql
Elev |
Nu ska jag flyga i 14 timmar. När jag landar så är det imorse igen. Åka tillbaka i tiden, jajamensan!
14 mar, 2016 02:45 |
|
Magic Dragon
Elev |
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag har saknat det. haha det har hänt så mycket sen sist hade ett underbart USC möte hemma hos mig. och det gick mycket bra.
![]()
14 mar, 2016 04:13 |
|
Borttagen
|
Ska sitta på en buss i 3-4h. Det suger att inte ha kompisar för då får man alltid sitta ensam. Till och med min pojkvän dissade mig.
14 mar, 2016 07:39 |
|
Lollo16
Elev |
14 mar, 2016 07:42 |
|
Borttagen
|
Har en feel-good-day idag. Jag är bara så jäkla nöjd med livet just nu!
14 mar, 2016 10:22 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Spännande att få börja dagen med brandövning. Hann inte mer än in genom dörren innan jag fick vända och gå ut igen. Men det var skönt att jag inte hann hänga av mig jackan, så slapp jag stå ute och frysa. So at least I got that going for me
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 14 mar, 2016 10:40 |
|
Borttagen
|
Jag är tillbaka på mitt extrajobb efter ett uppehåll och det känns fab!
Och i eftermiddag ska jag bli intervjuad inför ett jättekul projekt jag ska vara med i, pratade lite med hon som ska intervjua mig nyss och hon var så glad så jag också blev helt glad, det är så fint med sådana människor! 14 mar, 2016 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen