@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahaha! nej, jag vet. x) Fick lära mig igår att det tydligen inte alls är så svårt att förutspå vågor. Folk som håller på med det här verkar veta exakt vilken tid och plats man ska befinna sig på. Så nu förväntar jag mig att lära mig, och är jag helt värdelös så har jag förhoppningsvis haft kul om jag inte slår ihjäl mig. Det kommer gå skitbra! Att surfa verkar riktigt kul.. 13 mar, 2016 08:36 |
|
Borttagen
|
Jag borde skriva skämt till min standup, jag har en låååååång lista på saker att skämta om, jag har en hel guldgruva verkligen, men kommer ändå inte igång!
Och mitt perfekta bollplank som dessutom är skyldig mig gentjänster är inte hemma... så typiskt... ska försöka få honom att sitta ner med mig och spåna skämt nu till veckan någon dag! Jag vill gå på dejt också! 13 mar, 2016 09:37 |
|
Borttagen
|
13 mar, 2016 10:08 |
|
Borttagen
|
Jag har en liten turkos väckarklocka från TGR som börjar få slut på batteri, den tickar men stannade på typ tre minuter över nio och stod så några dagar. Jag slog lite på den igår kväll och då började den gå igen, så jag ställde rätt den. Nu ser jag att den stannat igen. På kl 9:03! Samma tid den stannade på sist! Scary shit.
Eller det kanske ligger nåt skräp i urverket just i den visarpositionen, vad vet jag? 13 mar, 2016 10:45 |
|
Borttagen
|
Usch, jag hatar när människor inte svarar på ens meddelanden. Man ser att dom är aktiva på sociala medier med de kan inte svara på ens meddelande.. jag blir äcklad.
13 mar, 2016 13:05 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Det är mindre än tre veckor kvar tills vi flyttar. Längtar ihjäl mig. Imorgon är det visning på den här lägenheten så idag blir det att stäääääda. Kommer dock inte vara särskilt snyggt hur som helst. Svårt att ha det snyggt när man ska flytta. Flyttkartonger här och var och stökigt trots att vi försöker städa, hahaha.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 mar, 2016 13:57 |
|
Frivolt
Elev |
Vill typ göra 24383948938493 till twitterkonton och 9348098402930 till instagram konton men det skulle inte gå så bra xD hahahah
13 mar, 2016 14:10 |
|
Borttagen
|
När man kommer till sitt sk hem och är hungrig och vill laga mat och ens medboende håller på att städa så jag inte får plats. Så fort jag kom innanför dörren fick jag kasta mig upp mot väggen för att en gubbe skulle ut och skaka en matta, han hade fan knuffat ner mig på golvet och trampat på mig om jag inte hoppas undan, det var verkligen ångvält. Sådana incidenter är så talande för den jävla respektlöshet som råder här.
Ta bort mig härifrån. Snabbt. Snälla. Jag orkar inte bo med andra människor längre. 13 mar, 2016 14:11 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag vill ha hallon men det känns som jag borde lägga mina sista pengar på nåt mer nödvändigt
13 mar, 2016 14:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Ska snart på simning medans jag inte packat och har ont i benet...
Jag tror jag gjorde fel på dansen då xD ![]()
13 mar, 2016 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen