@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Säg en skräckfilm jag ska se på nu!! ;O Vill se nån xD gärna nån läskig! Alltså mkt hoppa-till scener Har du sett the Conjuring? Eller The Awakening? Black Woman är bra. The Amityville Horror. Hrm!! Har sett två av fyra x) The Awakening och The Amitvville Horror har jag inte sett!! vad handlar de om? 12 mar, 2016 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Säg en skräckfilm jag ska se på nu!! ;O Vill se nån xD gärna nån läskig! Alltså mkt hoppa-till scener Har du sett the Conjuring? Eller The Awakening? Black Woman är bra. The Amityville Horror. Hrm!! Har sett två av fyra x) The Awakening och The Amitvville Horror har jag inte sett!! vad handlar de om? The Awakening handlar om en kvinna som skriver böcker som handlar om att spöken är fejk osv. Hon blir sen kallad till en internatskola för att bevisa att de mystiska grejer som händer där är fejk och inte pga spöken! Den är bra! the amityville Horror handlar om en familj som flyttar in i ett hus där den förra familjen alla blev mördade! Baserad på en verklig historia sägs det! 12 mar, 2016 22:56 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som hade favoriserat min tweet har tagit bort sin favorisering på den nu ser jag. What a prick.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 mar, 2016 22:57 |
|
Borttagen
|
Gråter. Jag vill dö. På måndag ska jag vara på skolan 4 timmar tidigare än vanligt.
12 mar, 2016 23:00 |
|
Borttagen
|
Frivolt, the amityville har fler hoppa till scener än The Awakening! The Awakening har dock en finare historia
12 mar, 2016 23:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
12 mar, 2016 23:17 |
|
Luna Chang
Elev |
Tolvmiljonersexhundrafyrtiotretusentvåhundrasjutiofem röster.
12643275 röster. Det är mer röster än det finns människor i Sverige. Hej 12 mar, 2016 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Tolvmiljonersexhundrafyrtiotretusentvåhundrasjutiofem röster. 12643275 röster. Det är mer röster än det finns människor i Sverige. Tycker det är så patetiskt att de påpekat varje lördag att röstningsrekordet slagits. Man bara duh, ja, sedan ni införde appröstningen? 12 mar, 2016 23:47 |
|
Solkatten
Elev |
Åh jag fick ett Ron Weasley kort! Det var ganska längesedan jag fick det! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 mar, 2016 01:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Vi ska lära oss surfa i sommar, och jag känner lite.. hur bokar man ens in surflektioner? Det är liksom inte så att det går att beställa vågor på posten och jag vet att det inte finns någon surfmaskin O_o Åh jag vill så gärna lära mig surfa! o.o Vart ska ni göra det någonstans? Är det något som hindrar? det borde du x) På Gotland, Tofta strand! Det verkar vara kind of a big deal med tanke på att det finns flera företag som går runt på att bara sälja surfbrädor. Så man får väl anta att det finns vågor också. Vad jag minns blir det vågor 2 ggr per dygn och det är när färjan går in och ut ur hamn. Ha ;3 Då lär det väl ta ett bra tag att lära sig om det bara är 2 vågar per dygn?? Tror inte Sverige är det bästa landet om man vill lära sig surfa. Hahaha! nej, jag vet. x) Fick lära mig igår att det tydligen inte alls är så svårt att förutspå vågor. Folk som håller på med det här verkar veta exakt vilken tid och plats man ska befinna sig på. Så nu förväntar jag mig att lära mig, och är jag helt värdelös så har jag förhoppningsvis haft kul om jag inte slår ihjäl mig. 13 mar, 2016 07:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen