Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
alltså han tycker typ att jag är duktig i skolan och ba
"Meh då kommer jag ha fel på den!" när han frågade vad jag svarat på en fråga på nationella och jag jag dog dog på riktigt
13 mar, 2013 17:07 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag har ett stooort problem! Jag är superförälskad i en jätteschyst kille som redan har en tjej! Jag tycker att de pasar tillsammans och jag är inte svartsjuk, men jag är ändå lite ledsen över det. Ville bara säga det, så nu vet ni! Någon som har sama problem?
/Kommer vänta till döden... Winter is coming... 13 mar, 2013 17:08 |
|
Kedjebrev
Elev |
alltså först skämtar han om att jag är otränad (eller vi pratade om vardagsmotion på idrotten, min kompis sa halvt oseriöst att baka bullar var jätteansträngade och då sa han "det är därför som Johanna är så fit
Sen, lektionen efter, var jag "tvungen" att prata om mat på engelska med honom :--) mm sa typ "i like eh...eh... pasta..." wow så duktig jag verkade. Inte alls nervös mmmm... I alla fall igår skaffade han ask.fm och någon hade frågat "är du kär i någon?" han svarade "tror de, är inte säker" för en stund sen Vet inte ens hur jag ska reagera för är ändå nästan säker att det inte är jag men ändå .... ååh
http://Kaosregn.blogg.se
13 mar, 2013 17:21 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
13 mar, 2013 18:54 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av moaskywalkr: (jag har tappat räkningen på hur ofta jag har tryckt på ändra inlägg istället för citera LÄR DIG FÖRFAN MATILDA)Skrivet av scarhead: hah jävla helvete varför låter jag det här hända varje jävla gång varje jävla gång hahhaa kul att jag kan knappt se en kille utan att få en crush på killen detta är mitt liv srsly ser en kille och ba "oj va fin" sen någon sekund/minut/i bästa fall dag senare ba "detta är mitt livs kärlek ska googla hans adress och tänka på honom när jag bajsar" =/ varenda jävla gång har inte hänt på några månader tho pga är jätteförälskad i en jag aldrig ens snackat med mvh moa, proffs på livet story of my life och det börjar bli tröttsamt sigh aw dude jag har inga råd or something för jag har inga erfarenheter med kärlek men jag hoppas det ordnar sig!! 13 mar, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
Omfg! Idag..... Sååå......fööööllljjjjjdddeeeee...... Miiiiiinnnn...crrrruuuussssshhhhh ... Meeed ... Miiiig .. Heeeeem! I'm so proud
13 mar, 2013 19:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Omfg! Idag..... Sååå......fööööllljjjjjdddeeeee...... Miiiiiinnnn...crrrruuuussssshhhhh ... Meeed ... Miiiig .. Heeeeem! I'm so proud OMG det är väl klart? :ooo ♥
14 mar, 2013 15:52 |
|
_SanD_
Elev |
14 mar, 2013 16:52 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Greenbloodyrose: Åh gud så söt du är är det vem jag tror att det är som du menar? /-för mig går det förövrigt bra, om någon ville veta. önskar att jag var förälskad i någon, sigh ![]()
14 mar, 2013 17:01 |
|
Kedjebrev
Elev |
fuck jag orkar inte, kan han sluta vara så perfekt. Bra åsikter + klär sig bra + bra musiksmak = Johanna är fast.
http://Kaosregn.blogg.se
14 mar, 2013 17:22 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen