Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 apr, 2012 15:24 |
|
LoonyMe
Elev |
10 apr, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
^omg, tack. :''D
10 apr, 2012 15:28 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har börjat lite smått på en bild av Jennifer Lawrence. ![]() Dålig kvalité på bilden för jag vvar tvungen att använda mobilkamera. Kan inte öppna länken :s Edit: Jo det kunde jag ju visst, haha
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
10 apr, 2012 15:29 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har börjat lite smått på en bild av Jennifer Lawrence. ![]() Dålig kvalité på bilden för jag vvar tvungen att använda mobilkamera. Det ser verkligen jättebra ut, blir säkert skitsnygg när du är klar.
10 apr, 2012 15:53 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Hur gör man när man har valt fil på tinypic, och hur får man in bilden här?
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 10 apr, 2012 16:05 |
|
Whya
Elev |
10 apr, 2012 16:13 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Hehe, okej! Någon annan som vet?!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 10 apr, 2012 16:39 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av Emma Longbottom: Hehe, okej! Någon annan som vet?! Antingen kopierar du länken i den lilla rutan bredvid bilden, eller så högerklickar du på bilden och väljer "öppna bild på ny flik/ nytt fönster" och kopierar länkadressen. Sedan när du ska lägga in bilden här i forumen så klickar du på "länk" under där man kan välja färger och så klistrar du helt enkelt in den. Ta-da!
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
10 apr, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag måste skriva på min ff nu, men tror att jag ska rita lite sen^^
Om jag blir nöjd lovar jag att lägga upp en bild! ;-) 10 apr, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen