Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PM)Albus Potter

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

1 2 3 ... 221 222 223 ... 248 249 250
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lolo1337:
Skrivet av Borttagen:
^ Jo, jag vet.
Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det.
Det är bara som jag tycker.


Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting
Hah, du är bättre på att förklara xD
Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något

22 mar, 2012 22:30

Ginny.T
Elev

Avatar


skitbra!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

22 mar, 2012 22:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolo1337:
Skrivet av Borttagen:
^ Jo, jag vet.
Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det.
Det är bara som jag tycker.


Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting
Hah, du är bättre på att förklara xD
Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något


Ja,kanske det.
Äh,din ff,bestäm du.

22 mar, 2012 23:03

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolo1337:
Skrivet av Borttagen:
^ Jo, jag vet.
Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det.
Det är bara som jag tycker.


Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting
Hah, du är bättre på att förklara xD
Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något


Exakt så jag menade

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

23 mar, 2012 09:13

AndromedaBlack
Elev

Avatar


jättebra

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&amp;page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy

27 mar, 2012 07:26

Borttagen

Avatar


Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt

30 mar, 2012 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt
Jag ska absolut inte sluta bevaka denna ff!

31 mar, 2012 07:11

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt


Jag ska verkligen inte sluta bevaka!
Man måste ju få ha ett liv utanför mugglis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

31 mar, 2012 09:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt


Men herregud, vad tror du om mig?
Det här är en av de bästa ff:s jag vet!
Det var den jag läste först av alla här.
Tror du att jag bara slutar bevaka den???

31 mar, 2012 09:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt


Men herregud, vad tror du om mig?
Det här är en av de bästa ff:s jag vet!
Det var den jag läste först av alla här.
Tror du att jag bara slutar bevaka den???
Det här
är en av de första ff:s jag läste, så då slutar man bara inte
att läsa den!

31 mar, 2012 10:07

1 2 3 ... 221 222 223 ... 248 249 250

Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter

Du får inte svara på den här tråden.