(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lolo1337: Hah, du är bättre på att förklara xDSkrivet av Borttagen: ^ Jo, jag vet. Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det. Det är bara som jag tycker. Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något 22 mar, 2012 22:30 |
|
Ginny.T
Elev |
skitbra!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 22 mar, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolo1337: Hah, du är bättre på att förklara xDSkrivet av Borttagen: ^ Jo, jag vet. Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det. Det är bara som jag tycker. Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något Ja,kanske det. Äh,din ff,bestäm du. 22 mar, 2012 23:03 |
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolo1337: Hah, du är bättre på att förklara xDSkrivet av Borttagen: ^ Jo, jag vet. Men Snape var ju kär i Lily,så det skulle kännas mer logiskt om du skrev det. Det är bara som jag tycker. Själv tycker jag att det är finare att han säger "du har din fars ögon. Känns som om han svalt sin stolthet lite grann och liksom erkänner att även Harry är värd nånting Det var så jag tänkte. Liksom, att Harry faktiskt betyder något för Snape och att det inte är bara Lily som betyder något Exakt så jag menade Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 23 mar, 2012 09:13 |
|
AndromedaBlack
Elev |
jättebra
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 27 mar, 2012 07:26 |
|
Borttagen
|
Fööörlååååååååååt!!
Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt 30 mar, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ska absolut inte sluta bevaka denna ff! Fööörlååååååååååt!! Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt 31 mar, 2012 07:11 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fööörlååååååååååt!! Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt Jag ska verkligen inte sluta bevaka! Man måste ju få ha ett liv utanför mugglis ![]()
31 mar, 2012 09:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fööörlååååååååååt!! Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt Men herregud, vad tror du om mig? Det här är en av de bästa ff:s jag vet! Det var den jag läste först av alla här. Tror du att jag bara slutar bevaka den??? 31 mar, 2012 09:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det härSkrivet av Borttagen: Fööörlååååååååååt!! Jag har inte varit inne på länge. Har haft så fullt upp i skolan att jag inte har hunnit tänka på Mugglis alls -.- Jag ska resa bort nu i en vecka, men snälla, sluta inte bevaka! Det är trots allt nästan slut.. förlåt Men herregud, vad tror du om mig? Det här är en av de bästa ff:s jag vet! Det var den jag läste först av alla här. Tror du att jag bara slutar bevaka den??? är en av de första ff:s jag läste, så då slutar man bara inte att läsa den! 31 mar, 2012 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen