Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Vadå? dom har faktiskt godare blod än dom andra."
29 okt, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
"Så du har så stor variation."
Sa jag med ett leende
29 okt, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
"Jadå!"
Jag gick och hämtade en flaska med en vinröd vätska i.
"Det här är sparat blod från honom.
Smaka! Det är faktiskt inte så äckligt!"
29 okt, 2013 22:32
|
|
Borttagen
|
"Jag föredrar äkta jakt..."
Mumlade jag med en blick på flaskan.
29 okt, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
"Det gör vi alla. Men smaka! Han är suverän!"
29 okt, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde som hon sa och ryckte på axlarna.
29 okt, 2013 22:42
|
|
Borttagen
|
"Visst smakar han bättre än oss? Sveriges blod är däremot väldigt äckligt!"
29 okt, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
"Vad ska vi göra nu då?"
Frågade jag med en blick på Wii
30 okt, 2013 16:55
|
Du får inte svara på den här tråden.