Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 221 222 223 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vadå? dom har faktiskt godare blod än dom andra."

29 okt, 2013 22:17

Borttagen

Avatar


"Så du har så stor variation."
Sa jag med ett leende

29 okt, 2013 22:19

Borttagen

Avatar


"Jadå!"
Jag gick och hämtade en flaska med en vinröd vätska i.
"Det här är sparat blod från honom.
Smaka! Det är faktiskt inte så äckligt!"

29 okt, 2013 22:32

Borttagen

Avatar


"Jag föredrar äkta jakt..."
Mumlade jag med en blick på flaskan.

29 okt, 2013 22:39

Borttagen

Avatar


"Det gör vi alla. Men smaka! Han är suverän!"

29 okt, 2013 22:41

Borttagen

Avatar


Jag gjorde som hon sa och ryckte på axlarna.

29 okt, 2013 22:42

Borttagen

Avatar


"Visst smakar han bättre än oss? Sveriges blod är däremot väldigt äckligt!"

29 okt, 2013 22:50

Borttagen

Avatar


Jag skrattade.

30 okt, 2013 16:26

Borttagen

Avatar


Jag skrattade med honom.

30 okt, 2013 16:54

Borttagen

Avatar


"Vad ska vi göra nu då?"
Frågade jag med en blick på Wii

30 okt, 2013 16:55

1 2 3 ... 221 222 223 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.