Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 20:43
|
|
Luna 1
Elev |
Nej, nu tycker jag att jag borde skriva några få mugglisar iaf! Eller hur?
Enchanted: Hallå lilla Kjell! xD Nej, men hej på dig söta, trevliga och roliga människa! Du är det jag precis skrev, du lyser upp mugglis! LolligaLuna: Nej, det finns inga ord för dig, Ravenheart. Hoppas du vet att jag älskar dig och att du är AWESOME! Elley: Du är så sjukt klok och underbar, Ellen! Ja, du är helt awesome, lyser upp mugglis du också! Och tack för dina idéer till bokklubben! avifors: Hey! Du awesome otroligt roliga människa! Du är seriöst en av dem roligaste människorn ajag känner! Sedan är du otroligt trevlig också! OMG, YOU ARE EVERYTHING :O Ida S: Du finns alltid där för folk (mi) och är så otroligt trevlig och skriver som en komedi-Rowling. DU ÄR UNDERBAR! Elin@: Behöver jag egntligen säga något? You know what I feel! expelliarmus: Du kommer ihåg den långa komplimangen jag skrev till dig? Ja, den stämmer fortfarande. Seriöst, om inte mer nu. Du är seriöst min mugglis-förebild, min enda förebild som inte sjunger eller är en skådespelare! childhoodlight: Tack för att du är du, och för din glädje och trådar. Mugglis är inte samma sak utan dig. GinnyOlivia: Ja, du är så otroligt klok och trevlig och rolig och cool! Du gillas pandan: HElt klart en av dem som håller upp mugglis på deras axlar! leamus vän: Tycker bara du förtjänar en komplimang! Du syns så ofta, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så.. ja du förtjänar en kompliamng! Anpneo: ROLIGA UNDEBARA ÄNGLARÖST MÄNNISKA! Psdfootie. Du sjunger som Anapneo helt totally amazing! Och låten du skrev om Fred is heartbreaking. Du är amazing! Katla: Ja, jag har typ kännt dig forever här, och du är samma roliga gamla Puffis! ♥ superman: Du är så otroligt trevlig och bra på att sjunga! PLUS du är awesome ALKDNAJKFBIHAF! NU GLÖMDE JAG JU NÅGON! (Tack Zabini för att du påminde mig genom att skriva här under) Kintsugi: Du har varit med här sedan jag började och du har alltid varit tjejen som hade så mycket penger eller så mycket poäng på frågesporten, men nu, så vet jag att du OCKSÅ är otroligt söt, rolig, trevlig, och ja, undebar! FÖRLÅT OM JAG GLÖMT NÅGON! :
Tumblr.
9 okt, 2011 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 9 kl. 20:57
|
|
Kintsugi
Prefekt |
accioron, pandan, Minidjuret, avifors, Elley, expelliarmus och Nessilini har fått mig på gott humör denna dag om det så bara varit för något svar i forumet till annan medlem eller så. Tack ska ni ha, ni är underbara!
Plus att jag saknar childhoodlight och Elderwand så sjukt mycket! Hur står det till mer er tjejer? ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 okt, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Luna 1
sluta jag blir helt tårögd! sitter och ler som en idiot hah a ;P du är så sjukt snäll mot mig, även fast jag är helt ny och amatör här på mugglis. välkomnande och jag blir bara glad av dig. rolig och helt epic är du♥ god youre awesome! ![]() 9 okt, 2011 20:48 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Luna 1: Nej, nu tycker jag att jag borde skriva några få mugglisar iaf! Eller hur? Enchanted: Hallå lilla Kjell! xD Nej, men hej på dig söta, trevliga och roliga människa! Du är det jag precis skrev, du lyser upp mugglis! LolligaLuna: Nej, det finns inga ord för dig, Ravenheart. Hoppas du vet att jag älskar dig och att du är AWESOME! Elley: Du är så sjukt klok och underbar, Ellen! Ja, du är helt awesome, lyser upp mugglis du också! Och tack för dina idéer till bokklubben! avifors: Hey! Du awesome otroligt roliga människa! Du är seriöst en av dem roligaste människorn ajag känner! Sedan är du otroligt trevlig också! OMG, YOU ARE EVERYTHING :O Ida S: Du finns alltid där för folk (mi) och är så otroligt trevlig och skriver som en komedi-Rowling. DU ÄR UNDERBAR! Elin@: Behöver jag egntligen säga något? You know what I feel! expelliarmus: Du kommer ihåg den långa komplimangen jag skrev till dig? Ja, den stämmer fortfarande. Seriöst, om inte mer nu. Du är seriöst min mugglis-förebild, min enda förebild som inte sjunger eller är en skådespelare! childhoodlight: Tack för att du är du, och för din glädje och trådar. Mugglis är inte samma sak utan dig. GinnyOlivia: Ja, du är så otroligt klok och trevlig och rolig och cool! Du gillas pandan: HElt klart en av dem som håller upp mugglis på deras axlar! leamus vän: Tycker bara du förtjänar en komplimang! Du syns så ofta, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så.. ja du förtjänar en kompliamng! Anpneo: ROLIGA UNDEBARA ÄNGLARÖST MÄNNISKA! Psdfootie. Du sjunger som Anapneo helt totally amazing! Och låten du skrev om Fred is heartbreaking. Du är amazing! Katla: Ja, jag har typ kännt dig forever här, och du är samma roliga gamla Puffis! ♥ superman: Du är så otroligt trevlig och bra på att sjunga! PLUS du är awesome FÖRLÅT OM JAG GLÖMT NÅGON! Tack kära du ♥ "Jag ska bli en såndär bull-granne! Jag ska baka tills håret svallar!" ![]() 9 okt, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Kintsugi
vad glad jag blir! jag ser upp till dig, det ska du veta. haha lame xD men tack kära du! du är amaziinggaa! 9 okt, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Luna 1: Jag kan heller inte sätta ord på hur underbar du är. ♥
Jag tänker använda min läxtid nu på kvällen till att skriva en riktigt lång lista med komplimanger till er, håll utkik! 9 okt, 2011 20:53 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna 1 sluta jag blir helt tårögd! sitter och ler som en idiot hah a ;P du är så sjukt snäll mot mig, även fast jag är helt ny och amatör här på mugglis. välkomnande och jag blir bara glad av dig. rolig och helt epic är du♥ god youre awesome! YOU are awesome! ♥ Skrivet av Enchanted: Skrivet av Luna 1: Nej, nu tycker jag att jag borde skriva några få mugglisar iaf! Eller hur? Enchanted: Hallå lilla Kjell! xD Nej, men hej på dig söta, trevliga och roliga människa! Du är det jag precis skrev, du lyser upp mugglis! LolligaLuna: Nej, det finns inga ord för dig, Ravenheart. Hoppas du vet att jag älskar dig och att du är AWESOME! Elley: Du är så sjukt klok och underbar, Ellen! Ja, du är helt awesome, lyser upp mugglis du också! Och tack för dina idéer till bokklubben! avifors: Hey! Du awesome otroligt roliga människa! Du är seriöst en av dem roligaste människorn ajag känner! Sedan är du otroligt trevlig också! OMG, YOU ARE EVERYTHING :O Ida S: Du finns alltid där för folk (mi) och är så otroligt trevlig och skriver som en komedi-Rowling. DU ÄR UNDERBAR! Elin@: Behöver jag egntligen säga något? You know what I feel! expelliarmus: Du kommer ihåg den långa komplimangen jag skrev till dig? Ja, den stämmer fortfarande. Seriöst, om inte mer nu. Du är seriöst min mugglis-förebild, min enda förebild som inte sjunger eller är en skådespelare! childhoodlight: Tack för att du är du, och för din glädje och trådar. Mugglis är inte samma sak utan dig. GinnyOlivia: Ja, du är så otroligt klok och trevlig och rolig och cool! Du gillas pandan: HElt klart en av dem som håller upp mugglis på deras axlar! leamus vän: Tycker bara du förtjänar en komplimang! Du syns så ofta, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så.. ja du förtjänar en kompliamng! Anpneo: ROLIGA UNDEBARA ÄNGLARÖST MÄNNISKA! Psdfootie. Du sjunger som Anapneo helt totally amazing! Och låten du skrev om Fred is heartbreaking. Du är amazing! Katla: Ja, jag har typ kännt dig forever här, och du är samma roliga gamla Puffis! ♥ superman: Du är så otroligt trevlig och bra på att sjunga! PLUS du är awesome FÖRLÅT OM JAG GLÖMT NÅGON! Tack kära du ♥ "Jag ska bli en såndär bull-granne! Jag ska baka tills håret svallar!" "Det finns fyra olika sorters fåglar.." Kjell rocks! HUGS ON YOU TOO! ♥ LolligaLuna: Love you so MUCH!
Tumblr.
9 okt, 2011 20:53 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Just nu får Enchanted, Elley, Katla, superman, Knizzlare, Luna 1, avifors, Ida S och expelliarmus kramar från mig. You are awesome! ♥ TACK GULLIGA UNGE! Right back at ya! ♥ ![]() 9 okt, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
9 okt, 2011 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen