Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alva e
Elev |
8 maj, 2017 13:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
9 maj, 2017 05:52 |
|
catradora
Elev |
9 maj, 2017 15:23 |
|
boknörd_
Elev |
"Hur orkar Emilia och Jennifer gå upp så tidigt varje dag?" -Kille om två tjejer med naturligt lockigt hår i klassen.
"Vadådå?" -E "Nejmen dom lockar ju håret varje dag! Alla är födda med rakt hår!" -A NOTERA ATT HAN HAR VÄRLDENS LOCKIGASTE/KRULLIGASTE HÅR SJÄLV
10 maj, 2017 15:55 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag: jag tar en dusch.
Syster: (lite för ilsket) meh, inte innan jag har borstat tänderna klart... Jag: (i lika ilsket tonfall) men gör det, det är lugnt jag kan vänta. Syster: ....... *brister ut i skratt* 14 maj, 2017 15:16 |
|
Borttagen
|
en konsersation mellan mig (m) och min kompis (n)
n: jag kommer mörda någon m: honestly jag med n: ... m: ... m: räknas det som mord om man dödar sig själv? n: ... m: ... n: det var en jävligt bra fråga 15 maj, 2017 21:37 |
|
Agnate
Elev |
Konversation mellan mig och min kompis på sc:
O: ugh de är så söta!!! A: I know c: O: Jag kommer hem till dig nu och äter upp dom!!! A: Du vet inte ens var jag bor... O: Jag tar mig dit ändå!!!!! O: Jag kommer stjäla alla dina kattungar!!! A: neeeeeeeeeeee A:... A: (du vet fortfarande inte var jag bor) ![]()
16 maj, 2017 07:23 |
|
illusionofcool
Elev |
"Så vi får gå hem" - en i min parallellklass
"Ni kan inte gå hem, det är mitt på dagen" - vikarie "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 maj, 2017 10:38 |
|
Dashie97
Elev |
*min farsa är biodlare och pratar om sånt*
Min morsa: jag fattar inte ens varför du ska odla fram drottningar när du redan har mig Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 17 maj, 2017 16:41 |
|
Arivle
Elev |
På ett kalas håller min mamma och moster på att bli fotade tillsammas med deras kusin och hennes familj. Kusinen är gift med en grek.
Moster: Hur säger man cheese på grekiska? Greken: Det finns inge... Kusinen: Fetaost!
21 maj, 2017 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen