Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag hör ett skrik
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:44 |
|
ginny 23
Elev |
30 sep, 2013 20:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag känner igen det. Sarah
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 21:35 |
|
ginny 23
Elev |
Jag kryper ihop i mörkret. Sen gör jag en dissillutionsförtrollning (stavning) och smälter in i mörkret.
1 okt, 2013 15:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco reagerar också. Han springer mot källaren och jag följer efter
jag är jättecoolig älska mig plz 1 okt, 2013 16:14 |
|
ginny 23
Elev |
1 okt, 2013 16:30 |
|
Queen Boo
Elev |
"Sarah?"
jag är jättecoolig älska mig plz 1 okt, 2013 16:52 |
|
ginny 23
Elev |
1 okt, 2013 17:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vet att hon är där. "Var är du? "
jag är jättecoolig älska mig plz 1 okt, 2013 19:54 |
|
ginny 23
Elev |
1 okt, 2013 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen