Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
14 sep, 2012 20:32 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Är så nyfiken vad det blev av Puck, GIVE ME NOAH PUCKERMAN GODDAMIT. Han stack väl till LA... Alltså, det var ju sjukt många som inte var med i första. Vart tog Puck, Mercedes, Santana och Emma vägen liksom?
14 sep, 2012 21:14 |
|
APELSiiN
Elev |
14 sep, 2012 21:28 |
|
Ida S
Lärare |
Spoiler: Tryck här för att visa! "we live together, and harry does all the cooking." 14 sep, 2012 23:25 |
|
Piggy
Elev |
15 sep, 2012 00:26 |
|
adliitam
Elev |
15 sep, 2012 01:26 |
|
ailiiin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 15 sep, 2012 03:09 |
|
Savi
Elev |
Åååh, håller med er. Måste skryta lite och säga att jag typ har en Kurt! ^^ IIIH! APELSiiN - han kommer först i episod 4
15 sep, 2012 10:23 |
|
scarhead
Lärare |
15 sep, 2012 10:25 |
|
Ginny00
Elev |
ALLA älskar Santana och Brittany. Jag tycker Brittany är söt ibland, men annars måste jag erkänna att ingen av de två är någon vidare favorit hos mig :c
15 sep, 2012 10:26 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen