Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vet ni vet ni? Min crush pratade med mig efter religonen idag ♥♥ , han frågade om jag tyckte att det var kul och så och om jag trodde på det :3
Dialog: - hej Li! Jag - heeeeeeeej Simeon (ok jag skriver hans riktiga namn) - gillade du lektionen idag? - eeeehhhhmmmmm...... Jaaaa.... (han håller på med sina händer) - tror du på gud? - nej. - i-i-nte jag heller.. Sedan så gick vi till matan.. 11 mar, 2013 15:57 |
|
LunaLovegood1
Elev |
JAG FÅR DAMP.
alltså allt jag vill är att någon ska gilla mig på det sättet, finnas där, hålla om mig och helt uppenbart tycka om mig. mycket. självförtroendet och den känslan jag redan har gör det inte bättre av att hon och han hånglar runt typ överallt. inte heller att jag precis läst en bok där det är två ungdomar som blir ihop. tjejen blir för i ******* till och med med barn. och jag blir så himla ledsen för JAG vill också. JAG vill att någon ska gilla mig. JAG vill ha någon att krama. nämen när f** ska JAG få som jag vill?
12 mar, 2013 20:00 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: JAG FÅR DAMP. alltså allt jag vill är att någon ska gilla mig på det sättet, finnas där, hålla om mig och helt uppenbart tycka om mig. mycket. självförtroendet och den känslan jag redan har gör det inte bättre av att hon och han hånglar runt typ överallt. inte heller att jag precis läst en bok där det är två ungdomar som blir ihop. tjejen blir för i ******* till och med med barn. och jag blir så himla ledsen för JAG vill också. JAG vill att någon ska gilla mig. JAG vill ha någon att krama. nämen när f** ska JAG få som jag vill? Jag finns här. Alltid, jag lovar. Vilket problem du en har finns jag här! Okej? ♥ Och vem har sårat dig så jag kan mörda den personen? :3
12 mar, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cindy: Skrivet av LunaLovegood1: JAG FÅR DAMP. alltså allt jag vill är att någon ska gilla mig på det sättet, finnas där, hålla om mig och helt uppenbart tycka om mig. mycket. självförtroendet och den känslan jag redan har gör det inte bättre av att hon och han hånglar runt typ överallt. inte heller att jag precis läst en bok där det är två ungdomar som blir ihop. tjejen blir för i ******* till och med med barn. och jag blir så himla ledsen för JAG vill också. JAG vill att någon ska gilla mig. JAG vill ha någon att krama. nämen när f** ska JAG få som jag vill? Jag finns här. Alltid, jag lovar. Vilket problem du en har finns jag här! Okej? ♥ Och vem har sårat dig så jag och Fairy Tale kan mörda den personen? :3 Edit : ändrade lite 12 mar, 2013 21:26 |
|
Tuggrus
Elev |
"I dream all day to have you near, I sure can wait another year."
Jag duger.. i bland.. men det räcker. För det är det som visar att jag kanske inte är helt osynlig i dina ögon. ♥ MUMS! 12 mar, 2013 21:39 |
|
scarhead
Lärare |
hah jävla helvete varför låter jag det här hända varje jävla gång
varje jävla gång hahhaa kul att jag kan knappt se en kille utan att få en crush på killen 12 mar, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: hah jävla helvete varför låter jag det här hända varje jävla gång varje jävla gång hahhaa kul att jag kan knappt se en kille utan att få en crush på killen Killtjusare ♥ , jag skämtade bara Min kompis är lika dan. Dialog: Hon-ser du killarna där borta? Jag- jaa Hon- vilken tycker du är snyggast? Jag - ehhhh.... piiinigt egentligen.. 12 mar, 2013 22:08 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av scarhead: hah jävla helvete varför låter jag det här hända varje jävla gång varje jävla gång hahhaa kul att jag kan knappt se en kille utan att få en crush på killen detta är mitt liv srsly ser en kille och ba "oj va fin" sen någon sekund/minut/i bästa fall dag senare ba "detta är mitt livs kärlek ska googla hans adress och tänka på honom när jag bajsar" =/ varenda jävla gång har inte hänt på några månader tho pga är jätteförälskad i en jag aldrig ens snackat med mvh moa, proffs på livet 12 mar, 2013 22:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cindy: Skrivet av LunaLovegood1: JAG FÅR DAMP. alltså allt jag vill är att någon ska gilla mig på det sättet, finnas där, hålla om mig och helt uppenbart tycka om mig. mycket. självförtroendet och den känslan jag redan har gör det inte bättre av att hon och han hånglar runt typ överallt. inte heller att jag precis läst en bok där det är två ungdomar som blir ihop. tjejen blir för i ******* till och med med barn. och jag blir så himla ledsen för JAG vill också. JAG vill att någon ska gilla mig. JAG vill ha någon att krama. nämen när f** ska JAG få som jag vill? Jag finns här. Alltid, jag lovar. Vilket problem du en har finns jag här! Okej? ♥ Och vem har sårat dig så jag och Fairy Tale kan mörda den personen? :3 Edit : ändrade lite Thank you guys♥ alltså, det är ingen som direkt har sårat mig, men jag blir bara ledsen när jag ser hur bra hon och han har det tillsammans :'(
13 mar, 2013 15:25 |
|
Rymdkonungen
Elev |
13 mar, 2013 17:01 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen