Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
bra!
3 maj, 2012 18:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
3 maj, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
"Tjockis du!!!"
3 maj, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
"Jaa!"
3 maj, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
"NEJ TACK!"
Hade bett mamma klippa naglarna på min högerhand (är jättedålig med vänsterhanden) och hon sa att jag skulle hämta kattens klosax. 3 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
"JÅÅ, MEN JA HAAR ITT PASSI!"
Ska till Berlin imorgon och min käraste far har mitt pass, och han ska inte komma med. c: 3 maj, 2012 20:30 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"Okej... godnatt."
speech! 3 maj, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
"För tusan!"
3 maj, 2012 22:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
"Det finns ca. 250 myggarter i Sverige."
speech! 3 maj, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
"puttputtpuuutt, putt putt putt puuuttt"
3 maj, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen