Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Celebikai: Skrivet av si_tonks: Sååå! Nu har man en TBBT-tumblr också x) http://anything-can-happen-thursday.tumblr.com/ ![]() kollar inte på TBBT så i wont follow you, men jag kan promota den till 104 followers : D Vill du göra det? ghdfjgkdhfjhgkjdfhkgdj ♥♥♥ jaa har 111 followers atm O.O vart kommer alla ifrån? Tack! dhgjdfhdkhgkdf ![]()
3 mar, 2012 10:11 |
|
Grindylow
Elev |
3 mar, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Öhm... hur ser man hur många followers man har *känner mig lite efter*
3 mar, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Öhm... hur ser man hur många followers man har *känner mig lite efter* Klicka på namnet på din blogg(längst upp brevid ''dashboard'' Brevid followers står det en siffra, så många följer dig, och för att se vilka det är så klickar du på followers bara. :3 3 mar, 2012 13:44 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Jag reblogar sånt som andra har lagt upp /reblogat från någon annan vart får alla sina bilder ifrån? Har du en tumblr?
3 mar, 2012 17:03 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: ja! men jag har gjort ett inlägg...fast jag skapade den i fredags! Men jag fattar typ inget! Skrivet av ronnyponny: Jag reblogar sånt som andra har lagt upp /reblogat från någon annan vart får alla sina bilder ifrån? Har du en tumblr?
4 mar, 2012 08:03 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej folket! :'D Skulle ni kunna göra mig en tjänst? Det tar bara en minut och lite tanke. Allt som behöver göras är att gå in på min tumblr http://fuckwords.tumblr.com/ och säga vad ni tycker. Jag känner mig osäker på min tumblr. Borde jag ta bort den? Är den för virrig? Borde jag hålla mig till något speciellt? Vad är dåligt? Bra? Vad tycker ni om designen? Argh.. Mitt tumblrförtroende är nere på 0 just nu .__. Jag postar ju inte själv sådant som du postar annars skulle jag helt klart följt dig. Din blogg är sjukt awesome. Det är trevligt att du inte bara postar samma sak. Det gör den mer unik. 4 mar, 2012 09:52 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 mar, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Öhm... hur ser man hur många followers man har *känner mig lite efter* Klicka på namnet på din blogg(längst upp brevid ''dashboard'' Brevid followers står det en siffra, så många följer dig, och för att se vilka det är så klickar du på followers bara. :3 Taaackar! 4 mar, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Öhm... hur ser man hur många followers man har *känner mig lite efter* Klicka på namnet på din blogg(längst upp brevid ''dashboard'' Brevid followers står det en siffra, så många följer dig, och för att se vilka det är så klickar du på followers bara. :3 Taaackar! Varsågod! 4 mar, 2012 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen