Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 220 221 222 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag stannar gärna." wii log lite mot mig.

29 okt, 2013 16:16

Borttagen

Avatar


"Tack"
Mumlade jag och gav henne en puss.

29 okt, 2013 19:37

Borttagen

Avatar


Jag log åt dem båda.

29 okt, 2013 19:43

Borttagen

Avatar


Jag log tillbaka.

29 okt, 2013 19:45

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-29 kl. 21:24
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag höll upp dörren för dem båda.

29 okt, 2013 19:51

Borttagen

Avatar


Vi gick in och satte oss i en soffa.

29 okt, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


Jag satte mig bredvid Diego.

29 okt, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Jag tog Wiis hand som satt på min andra sida.

29 okt, 2013 21:29

Borttagen

Avatar


"Vill ni ha något? En kinesisk kille kanske?"

29 okt, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


Jag höjde på ögonbrynen med ett skratt.

29 okt, 2013 21:37

1 2 3 ... 220 221 222 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.