Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
(Nej)
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 13:39 |
|
ginny 23
Elev |
30 sep, 2013 20:30 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag somnade''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:31 |
|
ginny 23
Elev |
30 sep, 2013 20:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco ler.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:34 |
|
Kim Potter
Elev |
30 sep, 2013 20:35 |
|
Queen Boo
Elev |
(Okej.)
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:36 |
|
ginny 23
Elev |
Mitt framför alla. Jag ser hennes galna ögon i ett hörn. Jag går mot Bellatrix Lestrage. Hon tar tag i mig med sina beniga fingrar. Sen transfererar hon oss till Malfoys herrgård.
30 sep, 2013 20:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi kommer fram till herrgården.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 sep, 2013 20:39 |
|
ginny 23
Elev |
30 sep, 2013 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen