Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22031 22032 22033 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


På instagram såg jag...
Smiley med näsa=:-)
smiley utan näsa=

=VOLDIE!!!! OMR!!!! IT IS AWESOME!!!!!

23 jan, 2016 20:30

Borttagen

Avatar


Alltså jag gillar verkligen inte barn men ibland tänker jag att jag kanske vill ha en unge i framtiden ändå, vet inte ens varför???

23 jan, 2016 20:32

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här.

Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så!

så hejdå för nått tag, typ





Send me that letter, will you?


Ofc ♥
Btw tänkte du uggla och eller Äre just brev-brev? ^^

23 jan, 2016 20:38

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här.

Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så!

så hejdå för nått tag, typ



trist Du är en del av mugglis tkr jag

23 jan, 2016 20:39

Ithrenniel
Elev

Avatar

+1



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

23 jan, 2016 20:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Frivolt:
Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här.

Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så!

så hejdå för nått tag, typ



trist Du är en del av mugglis tkr jag


Tack ♥ jaa tyvärr äre så! Måste gå lite distans!

23 jan, 2016 20:49

Borttagen

Avatar


Ifall någon vill läsa en dålig Star Wars FF av mig så får ni gärna kolla in den här

23 jan, 2016 20:56

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Har varit en zombie hela dagen. UGHHHJJHHHJHHHHH
En fin sak är att det är min födelsedag på Mugglis. 3 år här. ♥


GRATTIIIIIIS

✩✩✩

23 jan, 2016 21:16

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Fellrendión:
Har varit en zombie hela dagen. UGHHHJJHHHJHHHHH
En fin sak är att det är min födelsedag på Mugglis. 3 år här. ♥


GRATTIIIIIIS

Tack!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2016 21:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av trolltand:
Skrivet av Borttagen:

Det är dags att stänga av när han spelar upp introt till grannfejden. Inte innan.


Otur för honom att jag inte vet hur den låter. Men jag är även en snäll granne som stänger av musiken klockan 22.00.



you're one of a kind, really. x)

23 jan, 2016 21:56

1 2 3 ... 22031 22032 22033 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.