@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På instagram såg jag...
Smiley med näsa=:-) smiley utan näsa= 23 jan, 2016 20:30 |
|
Borttagen
|
Alltså jag gillar verkligen inte barn men ibland tänker jag att jag kanske vill ha en unge i framtiden ändå, vet inte ens varför???
23 jan, 2016 20:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm! Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här. Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så! så hejdå för nått tag, typ ♥ Send me that letter, will you? Ofc ♥ Btw tänkte du uggla och eller Äre just brev-brev? ^^ 23 jan, 2016 20:38 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm! Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här. Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så! så hejdå för nått tag, typ trist 23 jan, 2016 20:39 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 jan, 2016 20:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm! Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här. Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så! så hejdå för nått tag, typ trist Tack ♥ jaa tyvärr äre så! Måste gå lite distans! 23 jan, 2016 20:49 |
|
Borttagen
|
Ifall någon vill läsa en dålig Star Wars FF av mig så får ni gärna kolla in den här
23 jan, 2016 20:56 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Har varit en zombie hela dagen. UGHHHJJHHHJHHHHH En fin sak är att det är min födelsedag på Mugglis. 3 år här. ♥ GRATTIIIIIIS ✩✩✩ 23 jan, 2016 21:16 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Fellrendión: Har varit en zombie hela dagen. UGHHHJJHHHJHHHHH En fin sak är att det är min födelsedag på Mugglis. 3 år här. ♥ GRATTIIIIIIS Tack!♥
23 jan, 2016 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av trolltand: Skrivet av Borttagen: Det är dags att stänga av när han spelar upp introt till grannfejden. Inte innan. Otur för honom att jag inte vet hur den låter. you're one of a kind, really. x) 23 jan, 2016 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen