Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22030 22031 22032 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Frivolt: Meh The Sims är kul, men jag tänkte kanske nåt mer avancerat

Kintsugi: Grattis!

23 jan, 2016 18:16

Archarec
Elev

Avatar


Kände mig nostalgisk och gick in på bilddagboken (eller dayviews eller vad det nu än heter nu). Cringe.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

23 jan, 2016 18:59

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Jag är på det stelaste 50 års firandet någonsin och jag vill bara härifrån...






satt och tittade på bilder på Matthew Daddario för att fördröja tiden och min gudfar såg det och frågade om det var min pojkvän...
HAHAHAHA i wish...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

23 jan, 2016 19:08

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av TheFifthMarauder:
Jag är på det stelaste 50 års firandet någonsin och jag vill bara härifrån...






satt och tittade på bilder på Matthew Daddario för att fördröja tiden och min gudfar såg det och frågade om det var min pojkvän...
HAHAHAHA i wish...
Samma sak hände mig när jag kollade på bilder av Thomas Brodie Sangster.. Man ba i wish, i wish so much..

23 jan, 2016 19:13

Borttagen

Avatar


Alltså, det här med pinterest.
Tiden försvinner som i ett svart hål när man är på den sidan.

Fan nästan lite kusligt.

23 jan, 2016 19:55

Frivolt
Elev

Avatar


Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här.

Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så!

så hejdå för nått tag, typ

23 jan, 2016 19:59

Luna Chang
Elev

Avatar


Jag satte just upp 41 bilder på min garderob + två posters

Mi o my.

Hej

23 jan, 2016 20:06

Borttagen

Avatar


jag vann precis en tävling på instagram omg!! jag är så chockad just nu shit

23 jan, 2016 20:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Shinouri är fint. Mycket svårt att få till dock... kunde inte ens få till ganguro-smink... måste öva lite till. ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 jan, 2016 20:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här.

Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så!

så hejdå för nått tag, typ





Send me that letter, will you?

23 jan, 2016 20:14

1 2 3 ... 22030 22031 22032 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.