@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 jan, 2016 18:16 |
|
Archarec
Elev |
Kände mig nostalgisk och gick in på bilddagboken (eller dayviews eller vad det nu än heter nu). Cringe.
23 jan, 2016 18:59 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag är på det stelaste 50 års firandet någonsin och jag vill bara härifrån...
satt och tittade på bilder på Matthew Daddario för att fördröja tiden och min gudfar såg det och frågade om det var min pojkvän... HAHAHAHA i wish...
23 jan, 2016 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Samma sak hände mig när jag kollade på bilder av Thomas Brodie Sangster.. Man ba i wish, i wish so much..Jag är på det stelaste 50 års firandet någonsin och jag vill bara härifrån... satt och tittade på bilder på Matthew Daddario för att fördröja tiden och min gudfar såg det och frågade om det var min pojkvän... HAHAHAHA i wish... 23 jan, 2016 19:13 |
|
Borttagen
|
Alltså, det här med pinterest.
Tiden försvinner som i ett svart hål när man är på den sidan. Fan nästan lite kusligt. 23 jan, 2016 19:55 |
|
Frivolt
Elev |
Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm!
Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här. Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så! så hejdå för nått tag, typ 23 jan, 2016 19:59 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag satte just upp 41 bilder på min garderob + två posters
Mi o my. Hej 23 jan, 2016 20:06 |
|
Borttagen
|
jag vann precis en tävling på instagram omg!! jag är så chockad just nu shit
23 jan, 2016 20:07 |
|
Fellrendión
Elev |
Shinouri är fint. Mycket svårt att få till dock... kunde inte ens få till ganguro-smink... måste öva lite till. ._.
23 jan, 2016 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Inte för att nån ens kommer bry sig eller se detta men tänkte bara säga att jag inte kommer att va aktiv nu framöver för jag orkar inte med denna sida atm! Vill inte tala om vad eller varför men just nu vill jag helst bara alsrig va inne här. Kommer nog logga in lite då och då för o se om nån skickat ngt mejl, annars kommer jag inte va aktiv eller så! så hejdå för nått tag, typ ♥ Send me that letter, will you? 23 jan, 2016 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen