@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
...jag missade att "fira" min mugglis-årsdag. FYLLDE 7ÅR DEN 5:E JANUARI!
7år?! Det är ju faktiskt längre än tiden jag var medlem på hogwarts.nu. Så himla kul att se att några som spammade ner och var "roliga små tonåringar" på 4-5år växt så himla mycket. Jag känner mig så jävla gammal. hahahahahaha ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jan, 2016 16:15 |
|
Frivolt
Elev |
Funderar på att bara logga ut härifrån och aldrig logga in igen förns till våren!
Kanske gör så, senare! Vi ses i vår! 23 jan, 2016 16:17 |
|
Klaestron
Elev |
23 jan, 2016 16:53 |
|
Borttagen
|
Festen ikväll kommer kännas konstig utan J. men kan snapchatta med honom iaf så yay
23 jan, 2016 17:20 |
|
Holytail
Elev |
23 jan, 2016 17:32 |
|
mitchan
Lärare |
23 jan, 2016 17:43 |
|
Holytail
Elev |
23 jan, 2016 17:44 |
|
mitchan
Lärare |
haha... vad man vill? :--D
alltså det beror heeelt på vad du vill göra, vilken "del" av tumblr du hänger på, vilka du följer, vilka följare du vill ha, osv.... men pretty much vad som helst. exempelvis: -posta egna bilder (som folk kan reblogga, dvs det dyker upp på deras egen tumblr - men med ett snabbt klick kommer man till dig, så du är alltid sourcead och får creds osv för varje like/reblog) -skriva "blogginlägg" (som folk också kan se och reblogga och svara på osv, så jag rekommenderar inte att skriva nåt allt för offensive) -reblogga fina bilder, t.ex med färgtema eller nåt, så din tumblr blir estetiskt fabulous -reblogga roliga saker -fandomtumblr! reblogga bilder och gifs och w/e från saker du gillar, följa andra fandombloggar, diskutera fandoms, posta fanart/fanfics, gilla fanart/fanfics, reblogga fanart/fanfics.... skrika ut dina känslor angående aktuell fandom. -en blandning av allt ovanstående själv har jag haft en där jag rebloggade fina bilder, en blandad fandomblogg, en estetiskt tilltalande fandomblogg, och min mest aktiva: en där jag postar bilder på mina papegojor, pratar om fåglar, och ger råd till folk som frågar mig om fågelgrejer. möjligheterna är oändliga! ![]()
23 jan, 2016 17:55 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av mitchan: haha... vad man vill? :--D alltså det beror heeelt på vad du vill göra, vilken "del" av tumblr du hänger på, vilka du följer, vilka följare du vill ha, osv.... men pretty much vad som helst. exempelvis: -posta egna bilder (som folk kan reblogga, dvs det dyker upp på deras egen tumblr - men med ett snabbt klick kommer man till dig, så du är alltid sourcead och får creds osv för varje like/reblog) -skriva "blogginlägg" (som folk också kan se och reblogga och svara på osv, så jag rekommenderar inte att skriva nåt allt för offensive) -reblogga fina bilder, t.ex med färgtema eller nåt, så din tumblr blir estetiskt fabulous -reblogga roliga saker -fandomtumblr! reblogga bilder och gifs och w/e från saker du gillar, följa andra fandombloggar, diskutera fandoms, posta fanart/fanfics, gilla fanart/fanfics, reblogga fanart/fanfics.... skrika ut dina känslor angående aktuell fandom. -en blandning av allt ovanstående själv har jag haft en där jag rebloggade fina bilder, en blandad fandomblogg, en estetiskt tilltalande fandomblogg, och min mest aktiva: en där jag postar bilder på mina papegojor, pratar om fåglar, och ger råd till folk som frågar mig om fågelgrejer. möjligheterna är oändliga! Haha okej tack^_^
23 jan, 2016 17:57 |
|
Borttagen
|
"Vi hälsar på när du har en soffa, så säg till när du har det."
Well don't hold thy breath, V lilla, för jag tänker inte lägga pengar på en soffa bara för att ni ska kunna komma hit och sitta i den en gång om året och gnälla på att allt i mitt hem är fel och inte alls som ditt barnbarns flickväns fosterpappas ex's lägenhet som är överperfekt. Nä.. Den delen av mitt lilla hem ska bli hareminspirerat med stora kuddar i varma, färgsprakande färger. Textiler, marockanska lyktor och så ska jag hitta ett persiskt bord också, sådär utsnidat och underbart. Om man hittar lastpallar, kanske.. som man rustar upp och har som underrede att lägga kuddarna på. Och så får man ju såklart sy ihop något att lägga emellan. I like warmth. 23 jan, 2016 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen