@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag behöver en ny hobby! Nån som har något förslag på¨en bra hobby? ^^
23 jan, 2016 11:39 |
|
dementorn
Elev |
Jag har blivit förkyld igen, jag var frisk i en dag och sen ba nope. Och varför ska jag lyckas bli sjuk på en helg?!
Frivolt Och angående det med hobby, saker som jag tycker är kul är ju bland annat: Kortkonster och trolleri, Rubiks kub och tv-serier men man kan ju också börja samla på saker, börja måla, pyssla eller försöka lära sig något nytt som t.ex. lära sig spela något instrument om man har den möjligheten, börja baka eller starta ett band, programmera spel eller göra kortfilmer, starta en yt kanal osv! Kommer inte på något mer just nu men hoppas du hittar en ny hobby du gillar!
23 jan, 2016 11:39 |
|
Borttagen
|
Alltså jag har aldrig varit såhär taggad på att en bok ska komma ut ♥.♥
23 jan, 2016 12:58 |
|
Borttagen
|
jag vill bara att mina vänner ska komma hit och krama mig : (((((
23 jan, 2016 13:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag behöver en ny hobby! Nån som har något förslag på¨en bra hobby? ^^ DATASPEL! Come play with me 23 jan, 2016 13:34 |
|
MatildisenA
Elev |
23 jan, 2016 13:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Har varit en zombie hela dagen. UGHHHJJHHHJHHHHH
En fin sak är att det är min födelsedag på Mugglis. 3 år här. ♥
23 jan, 2016 14:02 |
|
Borttagen
|
Ska på kalas. Vet ej om det förväntas present eller inte. Jag har köpt en burk kokosolja i present. Det kanske låter som en konstig present... men var den mest ultimata presenten jag kunde komma på (hade endast tillgång till en matbutik). Man kan ju typ ha den till VAD SOM HELST. Hårinpackning, salva, massage, steka, baka, smörgåspålägg, you name it!
23 jan, 2016 14:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av dementorn: Jag har blivit förkyld igen, jag var frisk i en dag och sen ba nope. Och varför ska jag lyckas bli sjuk på en helg?! Frivolt Och angående det med hobby, saker som jag tycker är kul är ju bland annat: Kortkonster och trolleri, Rubiks kub och tv-serier men man kan ju också börja samla på saker, börja måla, pyssla eller försöka lära sig något nytt som t.ex. lära sig spela något instrument om man har den möjligheten, börja baka eller starta ett band, programmera spel eller göra kortfilmer, starta en yt kanal osv! Kommer inte på något mer just nu men hoppas du hittar en ny hobby du gillar! hrm! Jag är ju så dålig på sånt där och mitt tålamod är aldrig på topp xD Men tack ändå Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag behöver en ny hobby! Nån som har något förslag på¨en bra hobby? ^^ DATASPEL! Come play with me HAHA XD Visst OMG!! IT'S LARRYS SON!! :O :O :O :o 23 jan, 2016 16:11 |
mitchan
Lärare |
23 jan, 2016 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen