@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Det känns som lördag idag!
Ha typ trott att det varit lördag hela dagen 22 jan, 2016 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: ¨ ¨ Mjaa!! Ta inte ut något i förskott! De enda "källorna" det finns hittills är 1. Brianas grandmother som typ är askonstig! Och hon skrev det på instagram,..seriöst, vem skriver det där??? Plus att hon både snor bilder från Bs kusin Amber och hittar på en massa, plus att hon gillar fanmade-bilder av Larry! wtf? 2. Brianas kusin Ashley, som antingen snott bilder från Amber eller tagit dem från internet. 3. INGEN, Och då säger jag INGEN, av Tomlinson-familjen har ens NÄMNT det! Jay, Louis mamma, unfollowade till och med Briana IDAG! 4. Louis själv har inte sagt ett skit! 5. OM hon nu är gravid och fött ett barn då har jag två frågor: 1. Det finns inte EN ENDA BILD med hela B och hennes gravidmage, vilket hade kunnat få alla tvivlare att inse att hon faktiskt är gravid De bilder som "finns" är snodda v Amber eller konstigt photoshoppade. Eller tagna från intenret... - HUR HAR DE TÄNKT ATT VI SKA TRO PÅ DET DÅ? och 2. OM det nu må va Louis barn, varsfan e han då? Varför har ingen jävel i hans familj, och minst honom själv, ens sagt ett skit om det än?? Och alltså.....please! 3. Greg Horan, Nialls bror, SKÄMTADE om hela grejjen..Varför skulle han SKÄMTA om en riktig graviditet? O_o ALlt är bara så himla konstigt och förvirrande och ingenting makes sence atm! -.- Så ingenting är klart än, absolut ingenting. IMO finns det inget barn alls men det e just IMO! Men who knows? Och justja, ingen kan heller bestämma sig om det är en son eller en dotter! Bs GM säger son, A säger dotter xD wtf? Men asså kan inte Louis bara säga om det är sant eller falskt så man får allt överstökat?? Hur svårt är det?? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2016 23:20 |
|
LolFeelings
Elev |
22 jan, 2016 23:44 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är dags att stänga av när han spelar upp introt till grannfejden. Inte innan. Otur för honom att jag inte vet hur den låter. It's gonna be fun on a bun - in space!
22 jan, 2016 23:52 |
|
baramin
Elev |
vet inte om någon minns tiden när man hade en egen hemsida och lade ut html-koder för att andra skulle kunna göra fina profiler på diverse communities med.
(önskar för övrigt att jag hade fortsatt på den vägen för då hade jag kunnat bli dataekniker och bli rik) iallafall så hade jag en relativt stor sida och en tjej som hade en större sida kommenterade i min gästbok och sa att mina koder inte fungerade. det gjorde de visst. hon försökte bara få alla att gå till hennes hemsida istället. hemska människa. och så minns jag en gång när hon hade skrivit fel i en kod, hon hade sagt att lila hette typ lila på engelska, eller vilken färg det nu var. så jag sa till henne för jag ville hjälpa göra hennes hemsida bättre. BIG MISTAKE. "bara så du vet har jag läst engelska i fyra år och jag vet vad lila heter -.- du är inte den enda som kan -.- " typ. jag ville bara hjälpa she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 jan, 2016 00:41 |
|
Hedwig96
Elev |
När jag tänker tillbaka ca ett halvår, hur länge vae jag inloggad på mugglis då per dag? Jo runt 5 timmar kunde det nog bli
Nu: ungefär en halvtimme per dag om jag hinner så länge 23 jan, 2016 00:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: ^ Men jösses vilket drama. Allt låter som taget ur någon sorts skvallertidning. That's the 1D fandom. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2016 01:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Stör mig på att det inte går att sova med hörlurar. Nu säger ni kanske "jo det går visst" alltså nääääe. Jag KAN INTE SOVA om jag inte ligger på sidan och det är jätteobekvämt och går för all del inte om jag ska luta huvudet mot lurarna. Sen går de säkert sönde rav det. ARRGGGGGFFF
Mobba inte. Klockan är 3 och htröt
23 jan, 2016 02:58 |
|
Borttagen
|
Ska på kalas idag. Som introvert som blir obekväm i stora grupper är jag inte jättepepp på det. Min stora tröst är att hon som har kalaset har katter!!
![]() (Bild från http://www.boredpanda.com/introvert-doodles-comics-marzi/ ) 23 jan, 2016 08:23 |
|
Obliviate_
Elev |
den senaste veckan har battis... tuggat sönder två datorladdare och vält en vas med blommor rakt ner på golvet vilket resulterade i närmare en liter vatten rakt över parkettgolvet.
ibland är battis en mindre populär katt. 23 jan, 2016 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen