@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP!
22 jan, 2016 14:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- 22 jan, 2016 14:54 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- *yay* Resten av Januari-fine whit me MEN VI MÅSTE HA DEN 10 FEBRUARIII!! (xD)
22 jan, 2016 15:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- *yay* Resten av Januari-fine whit me MEN VI MÅSTE HA DEN 10 FEBRUARIII!! (xD) Good! Okejdå, vi kan ha 10 februari, sen kan vi hoppa överalla andra dagar den månaden 22 jan, 2016 15:04 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- *yay* Resten av Januari-fine whit me MEN VI MÅSTE HA DEN 10 FEBRUARIII!! (xD) Good! Okejdå, vi kan ha 10 februari, sen kan vi hoppa överalla andra dagar den månaden JA! Nu kommer jag sitta här med min trollstav och med packad väska och vänta tills det blir Juli x)
22 jan, 2016 15:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- *yay* Resten av Januari-fine whit me MEN VI MÅSTE HA DEN 10 FEBRUARIII!! (xD) Good! Okejdå, vi kan ha 10 februari, sen kan vi hoppa överalla andra dagar den månaden JA! Nu kommer jag sitta här med min trollstav och med packad väska och vänta tills det blir Juli x) hahah well, då har du iaf packat i tid Men det e ju snart juli, om vi tar bort alla månader vi inte vill ha 22 jan, 2016 15:06 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! Ja! Men till Juli måste vi stanna! Då är det FFP! JAA såklart jag vill helst bara hoppa över resten av januari och hela februari -.- *yay* Resten av Januari-fine whit me MEN VI MÅSTE HA DEN 10 FEBRUARIII!! (xD) Good! Okejdå, vi kan ha 10 februari, sen kan vi hoppa överalla andra dagar den månaden JA! Nu kommer jag sitta här med min trollstav och med packad väska och vänta tills det blir Juli x) hahah well, då har du iaf packat i tid Men det e ju snart juli, om vi tar bort alla månader vi inte vill ha Haha ja det har jag *yaaaaaay*
22 jan, 2016 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vad är det han skriver? Du kan uggla om det inte passar här En kille i mitt kollektiv postar så jävla unkna åsikter på sin facebook. Det kliar i mina fingrar att bemöta dem, samtidigt är jag konflikträdd. Jag har hört honom debattera med andra och hans sätt skulle dränera mig på all energi. Han lyssnar inte, det leder ingen vart och ibland får jag känslan av att han egentligen inte tycker så på riktigt utan bara är ute efter ett provocerande meningsutbyte för att det skänker någon slags spänning i hans liv eller nåt. Pallar inte det. 22 jan, 2016 15:20 |
|
Borttagen
|
Yellow label med honung och en aning mjölk. Min enda vän i denna stund.
22 jan, 2016 16:46 |
|
Frivolt
Elev |
Har gjort min nya instagram nu!
Ta och följ lillasysterkattastrof 22 jan, 2016 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen