@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad är klockan i Sverige just nu? Skulle vilja veta
22 jan, 2016 12:54 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Känner att jag gör helt fel saker på jobbet. Hittade det här spelet (http://zty.pe/), it was fun, så kommer inte få nått mer vettigt gjort idag. Yep. Mitt liv i ett nötskal
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 22 jan, 2016 12:57 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag må vara blyg, men om någon som jag inte har pratat med förut sitter och läser min favoritbok (en av dem) mitt framför näsan på mig, då går det inte att inte säga något om det. Det är som att en vrålande röst i mitt undermedvetna bara.. BERÄTTA FÖR HONOM. SÄG DET!! DET ÄR DIN FAVORITFÖRFATTARE SÄG DET!! SÄG DET NU!
Och sen ramlar alla orden ur munnen på mig innan jag hunnit bestämma i vilken ordning de ska komma.. 22 jan, 2016 13:10 |
|
Borttagen
|
En kille i mitt kollektiv postar så jävla unkna åsikter på sin facebook. Det kliar i mina fingrar att bemöta dem, samtidigt är jag konflikträdd. Jag har hört honom debattera med andra och hans sätt skulle dränera mig på all energi. Han lyssnar inte, det leder ingen vart och ibland får jag känslan av att han egentligen inte tycker så på riktigt utan bara är ute efter ett provocerande meningsutbyte för att det skänker någon slags spänning i hans liv eller nåt. Pallar inte det.
22 jan, 2016 13:18 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Känner att jag gör helt fel saker på jobbet. Hittade det här spelet (http://zty.pe/), it was fun, så kommer inte få nått mer vettigt gjort idag. Yep. Mitt liv i ett nötskal Är det sådant du gör om dagarna? haha
22 jan, 2016 13:50 |
|
AuroraAlexius
Elev |
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 22 jan, 2016 14:02 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Ella01: Tack, tydligen blev jag sjuk efter att migränen hade gått över. Känner att jag har väldigt tur idag, skulle spela en kup också, men men... Aww, du får uggla med mig istället 22 jan, 2016 14:25 |
|
Frivolt
Elev |
Jagorkarinteeeee!!
Ge mig mars, nu helst? -.- 22 jan, 2016 14:34 |
|
Holytail
Elev |
Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^
22 jan, 2016 14:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Holytail: Eller Juni! Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^ Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra! Sen kan vi ha slutet av maj, tack! 22 jan, 2016 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen