Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22023 22024 22025 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vad är klockan i Sverige just nu? Skulle vilja veta

22 jan, 2016 12:54

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Känner att jag gör helt fel saker på jobbet. Hittade det här spelet (http://zty.pe/), it was fun, så kommer inte få nått mer vettigt gjort idag. Yep. Mitt liv i ett nötskal

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

22 jan, 2016 12:57

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag må vara blyg, men om någon som jag inte har pratat med förut sitter och läser min favoritbok (en av dem) mitt framför näsan på mig, då går det inte att inte säga något om det. Det är som att en vrålande röst i mitt undermedvetna bara.. BERÄTTA FÖR HONOM. SÄG DET!! DET ÄR DIN FAVORITFÖRFATTARE SÄG DET!! SÄG DET NU!
Och sen ramlar alla orden ur munnen på mig innan jag hunnit bestämma i vilken ordning de ska komma..

22 jan, 2016 13:10

Borttagen

Avatar


En kille i mitt kollektiv postar så jävla unkna åsikter på sin facebook. Det kliar i mina fingrar att bemöta dem, samtidigt är jag konflikträdd. Jag har hört honom debattera med andra och hans sätt skulle dränera mig på all energi. Han lyssnar inte, det leder ingen vart och ibland får jag känslan av att han egentligen inte tycker så på riktigt utan bara är ute efter ett provocerande meningsutbyte för att det skänker någon slags spänning i hans liv eller nåt. Pallar inte det.

22 jan, 2016 13:18

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Känner att jag gör helt fel saker på jobbet. Hittade det här spelet (http://zty.pe/), it was fun, så kommer inte få nått mer vettigt gjort idag. Yep. Mitt liv i ett nötskal


Är det sådant du gör om dagarna? haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

22 jan, 2016 13:50

AuroraAlexius
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FrDAA1sy.gifv

När man är hungrig och får något att äta

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

22 jan, 2016 14:02

Wira
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Wira:
Skrivet av Ella01:
Migrän...

Jag orkar inte...

Neeeeeeeeeej

Krya på dig! ♥ ♥


Tack, tydligen blev jag sjuk efter att migränen hade gått över. Känner att jag har väldigt tur idag, skulle spela en kup också, men men...

Aww, du får uggla med mig istället ♥ xD

22 jan, 2016 14:25

Frivolt
Elev

Avatar


Jagorkarinteeeee!!

Ge mig mars, nu helst? -.-

22 jan, 2016 14:34

Holytail
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jagorkarinteeeee!!

Ge mig mars, nu helst? -.-

Eller Juni!
Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

22 jan, 2016 14:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Holytail:
Skrivet av Frivolt:
Jagorkarinteeeee!!

Ge mig mars, nu helst? -.-

Eller Juni!
Fast Först kan det vara februari till den 10 SEN kan vi hoppa över en eller 3 månader ^^


Well, vi kan ha 1 februari, 10 februari och sen kan vi hoppa till Mars! Eller kanske April, april är bra!

Sen kan vi ha slutet av maj, tack!

22 jan, 2016 14:52

1 2 3 ... 22023 22024 22025 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.