@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av dementorn: Min ledare på min hbtq+ ungdomsgrupp ska sluta vilket resulterar i att den gruppen läggs ner, det är vår sista träff nästa vecka Kan man inte välja ny "ledare"? 21 jan, 2016 23:26 |
|
dementorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Min ledare på min hbtq+ ungdomsgrupp ska sluta vilket resulterar i att den gruppen läggs ner, det är vår sista träff nästa vecka Kan man inte välja ny "ledare"? Ja egentligen, men "ledaren" måste jobba på det stället där vi håller i gruppen (på en fritisgård) och den "ledaren" vi har/hade är den enda som jobbar där som är lämpad för att hålla i gruppen dvs själv är en hbtq+ person, "utbildad" inom ämnet, har kompetensen att ta över och sånt osv om du fattar vad jag menar
21 jan, 2016 23:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dementorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Min ledare på min hbtq+ ungdomsgrupp ska sluta vilket resulterar i att den gruppen läggs ner, det är vår sista träff nästa vecka Kan man inte välja ny "ledare"? Ja egentligen, men "ledaren" måste jobba på det stället där vi håller i gruppen (på en fritisgård) och den "ledaren" vi har/hade är den enda som jobbar där som är lämpad för att hålla i gruppen dvs själv är en hbtq+ person, "utbildad" inom ämnet, har kompetensen att ta över och sånt osv om du fattar vad jag menar Ah, ok. Då är det självklart besvärligare. Tråkigt att det blivit så, det behövs ju verkligen trygga platser för personer som är HBTQ+. 21 jan, 2016 23:34 |
|
dementorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dementorn: Min ledare på min hbtq+ ungdomsgrupp ska sluta vilket resulterar i att den gruppen läggs ner, det är vår sista träff nästa vecka Kan man inte välja ny "ledare"? Ja egentligen, men "ledaren" måste jobba på det stället där vi håller i gruppen (på en fritisgård) och den "ledaren" vi har/hade är den enda som jobbar där som är lämpad för att hålla i gruppen dvs själv är en hbtq+ person, "utbildad" inom ämnet, har kompetensen att ta över och sånt osv om du fattar vad jag menar Ah, ok. Då är det självklart besvärligare. Tråkigt att det blivit så, det behövs ju verkligen trygga platser för personer som är HBTQ+. Ja, som tur är så finns det fler i mitt område, lite längre bort dock men inte så att det skadar, det finns en förening för tjejer och transpersoner och nydligen, denna veckan faktiskt, så startades en för unga Hbtq+ personer upp till 30 år. Men det behövs verkligen fler trygga platser för hbtq+ personer, jag har tur som bor i ett område med rättså mycket olika mötesplatser och sånt ändå men på andra ställen lär det nog inte finnas lika mycket.
21 jan, 2016 23:42 |
|
Borttagen
|
Den här kylan är fan ogudaktig.
22 jan, 2016 00:31 |
|
Obliviate_
Elev |
sista dagen idag! denna v
22 jan, 2016 04:57 |
|
Borttagen
|
I natt drömde jag att jag gick till en skum butik i en källare och köpte knark! D:
22 jan, 2016 08:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winonababe: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: Jag skriker inombords. Jag är så frustrerad, ledsen och arg. Seriöst. KFC börjar nu invadera Sverige och närmsta åren kommer det ploppa upp restauranger lite överallt i landet. JAG VILL INTE DET! Det känns som att folk nu börjat förstå att VI FÖRSTÖR JORDEN! Vi har saboterat den kopiöst mycket senaste 200åren och vi behöver en ändrad levnadsstil som inte kräver lika mycket energi med jordens bekostnad. Men KFC får öppna. Jadå, för vadå, det gör väl inget att vi massproducerar kycklingar för detta ändamålet. Vi behöver ju äta lunch liksom. GAAAAAHHH!!! Och så alla människor som bah: "åååh musikhjälpen öppnade mina ögon. Vi måste AGERA NU!". Ett par veckor senare "Jag köpte mig en Burberry-plånbok med läder på, och ny mascara som är massproducerad och med en massa e-ämnen och inget som tyder på att den är bra för miljön... nämnde jag att den är testad på djur? och så köpte jag en massa nya kläder på mellandagsrean i butiker som fortfarande låter kläderna produceras i fabriker där människor jobbar för många timmar/vilar för lite/äter för lite/får för lite i lön, och som om inte det vore nog så firade vi av nyåret med världens fyrverkerier. Helt sjukt att folk tycker att djurens värde skall sätta stopp för framtida fyrverkerier, vi kan ju inte förbjuda fyrverkerierna. JESUS firade ju för fan nyår med fyrverkerier liksom. Nu skall jag göra mig en smoothie och god sallad på frukt och grönt som transporterats över hela europa. PUSS". Ok. . . . . . . . Jag orkar inte. Huvudet går på högvarv och jag blir bara så gråtfärdig. Håller med till 1000! Behöver Sverige ens fler snabbmatskedjor? Nej tack KFC öppnade vid mig för ett tag sedan, och jag väääägrar äta där Fortsätt vägra! Jag önskar att kungen bah "alltså Sverige, skärp er! Vi behöver inte KFC. Ni reser ju fan utanför landets gränser 1-3ggr per år ändå. Ät KFC på semestern om ni så måste". Håller med så otroligt mycket. Varför satsa pengar på skit som förstör miljön och ökar den oetniska köttproduktionen och slakten av oskyldiga kycklingar? Besides - In my opinion som en gång ätit KFC, är det vidrigt. En antibiotikaproppad kycklingklubba omringad av fettlager, oljor, ett skal av fet frityrolja som doppats i någon slags frityrblandning som består av vad som känns som ströbröd och chips. Ytterligare ett laget fett på detta, et VOILA, HÄR HAR NI ER SNABBMAT Det där är nog det mest oaptitliga jag någonsin hört.. Urk.. Ja men precis, WHY?! Varför har vi inte någon jävligt högt uppsatt som bara "NEJ! STOPP OCH BELÄGG! Nog för att vi kör dubbelmoral, men vi kan väl försöka minimera dubbelmoral-beteendet så mycket som möjligt. Härmed är det STOPP för KFC, och andra sketna snabbmatskedjor att etablera sig här". ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jan, 2016 09:43 |
|
Ella01
Elev |
Tack, tydligen blev jag sjuk efter att migränen hade gått över. Känner att jag har väldigt tur idag, skulle spela en kup också, men men... ✩✩✩ 22 jan, 2016 11:47 |
|
Frivolt
Elev |
Trött trött och åter trött. Men det e iaf fredag, tacos till middag och sen handboll ikväll! Well, det är helt okej ♥
22 jan, 2016 12:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen