@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
För ett tag sedan gick min tv box sönder så jag har nu en annan som vi hade, och nu går plötsligt internet routern sönder. FUCK. What is this shit.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2016 15:08 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2016 16:01 |
|
Qlql
Elev |
21 jan, 2016 16:01 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2016 16:13 |
|
Borttagen
|
21 jan, 2016 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh my. Love it. Want it. Need it. I know right? Men när vi ändå är på ämnet, antar att du har koll? Jag letar och letar efter en hjortskalle men har enorma problem med att hitta en, vet du var man bör leta för störst chans att hitta en (gärna i bra skick också)? 21 jan, 2016 16:22 |
|
Borttagen
|
Mitt eksem på vänster långfinger (längst ner samt typ alldeles under fingret på handflatan) börjar ÄNTLIGEN gå över tror jag!! Har haft eksem på det området sen i somras! Det hade kanske gått över tidigare om jag inte typ överdoserat hydrokortisonkräm all over it så ofta jag kunde komma åt
21 jan, 2016 16:22 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har någon konstig inställning på min kamera så att det tar ca 10 sekunder innan en bild tas, någon som vet hur jag ändrar det? Jag har kan Canon EOS 600D.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2016 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh my. Love it. Want it. Need it. I know right? Men när vi ändå är på ämnet, antar att du har koll? Jag letar och letar efter en hjortskalle men har enorma problem med att hitta en, vet du var man bör leta för störst chans att hitta en (gärna i bra skick också)? Loppisar. Loppisar, loppisar, loppisar.. Samt allehanda second hand-butiker och sådär. ..Och om man vill kan man ränna ut till skogs också, man kan snubbla över mycket fint där - grejen då är dock att det ofta är liksom.. "rester" kvar. Men skulle du hitta något ute som inte är rent ännu, så kan du flytta skallen (eller vad det nu är) till en myrstack och sätta den bredvid. Det tar några veckor innan det är helt rent, men de tar hand om det. Fina myror. ..sen brukar jag alltid koka skallen/skelettet (eller vad det nu är) efteråt, Känns fräschare så. 21 jan, 2016 16:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag har någon konstig inställning på min kamera så att det tar ca 10 sekunder innan en bild tas, någon som vet hur jag ändrar det? Jag har kan Canon EOS 600D. Menar du att den inte registrerar att du trycker ner knappen eller att exponeringstiden är tio sekunder? Har du manuella inställningar eller automatiska? Kattuggla Åh, tack! Jag råkade faktiskt springa över en bit käke ute vid ett övergivet tågspår en gång, alla tänder och allt satt kvar. Jag älskade den och tog hem direkt men alla var inte lika förtjusta över mitt val. Förhoppningsvis kan jag rengöra rätt bra själv med typ basic jaktkunskap och OCD, om det skulle behövas lite mer. Men tack, tack, tack för tipsen! ♥ 21 jan, 2016 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen