@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bokade precis en weekendresa till Prag.
Ska kidnappa mödra och ta med henne dit, hon har alltid velat se Prag. Ssch. I maj, så! Äntligen.. let's start there. 21 jan, 2016 11:04 |
|
Solkatten
Elev |
Igår kväll hade vi strömavbrott i kanske bara en halv minut och sedan hoppade allt igång igen förutom internet. Det går inte ens att starta det utan routern ser helt död ut... hoppas inte att den är det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2016 11:35 |
|
Luna Chang
Elev |
-32 hos oss burrrr Hej 21 jan, 2016 12:31 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Jag skriker inombords. Jag är så frustrerad, ledsen och arg. Seriöst. KFC börjar nu invadera Sverige och närmsta åren kommer det ploppa upp restauranger lite överallt i landet. JAG VILL INTE DET! Det känns som att folk nu börjat förstå att VI FÖRSTÖR JORDEN! Vi har saboterat den kopiöst mycket senaste 200åren och vi behöver en ändrad levnadsstil som inte kräver lika mycket energi med jordens bekostnad. Men KFC får öppna. Jadå, för vadå, det gör väl inget att vi massproducerar kycklingar för detta ändamålet. Vi behöver ju äta lunch liksom. GAAAAAHHH!!! Och så alla människor som bah: "åååh musikhjälpen öppnade mina ögon. Vi måste AGERA NU!". Ett par veckor senare "Jag köpte mig en Burberry-plånbok med läder på, och ny mascara som är massproducerad och med en massa e-ämnen och inget som tyder på att den är bra för miljön... nämnde jag att den är testad på djur? och så köpte jag en massa nya kläder på mellandagsrean i butiker som fortfarande låter kläderna produceras i fabriker där människor jobbar för många timmar/vilar för lite/äter för lite/får för lite i lön, och som om inte det vore nog så firade vi av nyåret med världens fyrverkerier. Helt sjukt att folk tycker att djurens värde skall sätta stopp för framtida fyrverkerier, vi kan ju inte förbjuda fyrverkerierna. JESUS firade ju för fan nyår med fyrverkerier liksom. Nu skall jag göra mig en smoothie och god sallad på frukt och grönt som transporterats över hela europa. PUSS". Ok. . . . . . . . Jag orkar inte. Huvudet går på högvarv och jag blir bara så gråtfärdig. Världen är så motsägelsefull. Vi håller i event som musikhjälpen och liknande för att bidra till en bättre värld och öppna folks ögon om de globala miljöproblemen, men sen går vi och köper massproducerade varor och äter snabbmat som bidrar till dålig djurhållning och ännu sämre miljö. Det känns som folk bara bryr sig om miljön i sammanhang där det inte innebär att de måste ändra sin egen livsstil.. 21 jan, 2016 12:41 |
|
Afturelding
Elev |
21 jan, 2016 12:46 |
|
Frivolt
Elev |
Va på stan en sväng nu (så skönt o va på stan vid tio, typ knappt nå folk♥ ) och köpte mig en jäätttesöt dagbok :'D Den e rosa och har ugglor på sig
Köpte också en tröjja, en ny fondation (och awkward moment när man frågar någon och de tycker man ska köpa något från ett märke som testar på djur..nejtack) och en DW-tidning men en sååå fin affisch - Sally sparrow och weeping angels :'D 21 jan, 2016 13:20 |
|
Fellrendión
Elev |
21 jan, 2016 13:29 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Fellrendión: VixxBehöver ny musik att lyssna på Dx 21 jan, 2016 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Var ute på liten fotorunda innan. Asså det är såå fint ute!! ♥ Värsta vinterlandet ju! *-* Det är inte ofta det är såhär fint med snö här så man måste ju passa på att fotografera!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 jan, 2016 14:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Behöver ny musik att lyssna på Dx Melanie Martinez 21 jan, 2016 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen