@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spelat FIFA med mina bröder. Vunnit 3:0 mot Filip och 4:1 mot Kuba
Skrivet av Borttagen: Arrow är verkligen a+ förstår ej varför jag väntade så länge med att se säsong tre???? Jag tycker de första säsonger är lite sådär, men det blir bättre med säsong tre! Dock tycker jag att säsong fyra har spårat lite, typ... x) 20 jan, 2016 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahah åh nej : (( Oh well, jag är inte där än hahSpelat FIFA med mina bröder. Vunnit 3:0 mot Filip och 4:1 mot Kuba Skrivet av Borttagen: Arrow är verkligen a+ förstår ej varför jag väntade så länge med att se säsong tre???? Jag tycker de första säsonger är lite sådär, men det blir bättre med säsong tre! Dock tycker jag att säsong fyra har spårat lite, typ... x) 20 jan, 2016 20:50 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 jan, 2016 22:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skådespeleri för att få publiken att skratta, om jag får vara tråkig.Alltså jag har en fråga jag tänkt på: Vad är det med PewDiePie och ankor?
20 jan, 2016 22:34 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Missy The Timelady: Skådespeleri för att få publiken att skratta, om jag får vara tråkig. Alltså jag har en fråga jag tänkt på: Vad är det med PewDiePie och ankor? Aha... Aaaa det låter logiskt :3 Har dock bara läst hans bok dör ankor nämndes ofta... ![]()
20 jan, 2016 22:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: ...han har till och med en bok nu? Vad i hela friden. Times change.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Missy The Timelady: Skådespeleri för att få publiken att skratta, om jag får vara tråkig. Alltså jag har en fråga jag tänkt på: Vad är det med PewDiePie och ankor? Aha... Aaaa det låter logiskt :3 Har dock bara läst hans bok dör ankor nämndes ofta...
20 jan, 2016 22:44 |
|
Borttagen
|
Tmi men jag fick akut diarré så här mitt i natten så det är bra att mugglis finns så att jag inte behöver vara uttråkad på toaletten
20 jan, 2016 23:41 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2016 23:59 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
You know what? Fuck this. Jag ger upp. Detta med sömnvanor och att gå upp på morgonen, IM DONE. I quit.
Önskar jag att jag kunde säga. 21 jan, 2016 01:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag skriker inombords. Jag är så frustrerad, ledsen och arg. Seriöst. KFC börjar nu invadera Sverige och närmsta åren kommer det ploppa upp restauranger lite överallt i landet.
JAG VILL INTE DET! Det känns som att folk nu börjat förstå att VI FÖRSTÖR JORDEN! Vi har saboterat den kopiöst mycket senaste 200åren och vi behöver en ändrad levnadsstil som inte kräver lika mycket energi med jordens bekostnad. Men KFC får öppna. Jadå, för vadå, det gör väl inget att vi massproducerar kycklingar för detta ändamålet. Vi behöver ju äta lunch liksom. GAAAAAHHH!!! Och så alla människor som bah: "åååh musikhjälpen öppnade mina ögon. Vi måste AGERA NU!". Ett par veckor senare "Jag köpte mig en Burberry-plånbok med läder på, och ny mascara som är massproducerad och med en massa e-ämnen och inget som tyder på att den är bra för miljön... nämnde jag att den är testad på djur? och så köpte jag en massa nya kläder på mellandagsrean i butiker som fortfarande låter kläderna produceras i fabriker där människor jobbar för många timmar/vilar för lite/äter för lite/får för lite i lön, och som om inte det vore nog så firade vi av nyåret med världens fyrverkerier. Helt sjukt att folk tycker att djurens värde skall sätta stopp för framtida fyrverkerier, vi kan ju inte förbjuda fyrverkerierna. JESUS firade ju för fan nyår med fyrverkerier liksom. Nu skall jag göra mig en smoothie och god sallad på frukt och grönt som transporterats över hela europa. PUSS". Ok. . . . . . . . Jag orkar inte. Huvudet går på högvarv och jag blir bara så gråtfärdig. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jan, 2016 04:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen