@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här är Bob, han kommer att invadera mugglarportalen och styra den sedan. Stefan löfven säger" Nej, jag styr Sverige, jag styr mugglis". Fattar inte varför jag skrev det^^ Hejdå Bob, hejdå Stefan, det är jag som styr mugglis=) Tekniskt sätt är det Erfa och inte du
20 jan, 2016 19:06 |
|
Missy The Timelady
Elev |
20 jan, 2016 19:11 |
|
Frivolt
Elev |
Sweet dreams are made of this
Who am I to dissagree? Travel the world and the seven seas Everybody is looking for something Eller nått ^^ 20 jan, 2016 19:14 |
|
Borttagen
|
Föll offer för mitt sockersug för första gången på några veckor. Har inget nyårslöfte eller så att avstå, var bara så trött på allt sorts godis efter att ha varit hemma hos mina föräldrar över jul så har inte alls varit sugen... förrän NU. Så gott!
20 jan, 2016 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Ska äta ugnspannkaka till middag idag! ♥ Har inte ätit det på jag vet inte hur länge! Minns inte ens när jag åt det sist xD Ska bli SÅÅÅ gott!! Det heter fläskpannkaka. Just sayin' En fläskpannkaka är en ugnspannkaka med fläsk i, har man inget fläsk i så är det en ugnspannkaka. 20 jan, 2016 19:47 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2016 19:51 |
|
Borttagen
|
Om ordspråket "tur i spel - otur i kärlek" stämmer borde jag bli mångmiljardär på första insatsen...
20 jan, 2016 19:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Ska äta ugnspannkaka till middag idag! ♥ Har inte ätit det på jag vet inte hur länge! Minns inte ens när jag åt det sist xD Ska bli SÅÅÅ gott!! Det heter fläskpannkaka. Just sayin' En fläskpannkaka är en ugnspannkaka med fläsk i, har man inget fläsk i så är det en ugnspannkaka. Precis så 20 jan, 2016 20:00 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kul att jag får användning för sopskyffeln jag köpte idag nu då...
Det går inte bra när det går dåligt ^^ 20 jan, 2016 20:04 |
|
Borttagen
|
Arrow är verkligen a+ förstår ej varför jag väntade så länge med att se säsong tre????
20 jan, 2016 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen