@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
19 jan, 2016 23:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nä nu måste jag ta en paus från sociala medier och allt för det funkar inte annars. Hejdå! Okej! gör så! Lycka till, hade bra och hälsa livet från mig!! 19 jan, 2016 23:23 |
|
Archarec
Elev |
19 jan, 2016 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: orkar med vad? Skrivet av Obliviate_: kattuggla hur gick det i förmiddags? :3 Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x Haha. Prata! x) Det är ju döjobbigt.. 19 jan, 2016 23:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är nog mer en vanesak Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: orkar med vad? Skrivet av Obliviate_: kattuggla hur gick det i förmiddags? :3 Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x Haha. Prata! x) Det är ju döjobbigt.. 19 jan, 2016 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: det är nog mer en vanesak Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: orkar med vad? Skrivet av Obliviate_: kattuggla hur gick det i förmiddags? :3 Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x Haha. Prata! x) Det är ju döjobbigt.. Yeah.. I figured! x) 19 jan, 2016 23:55 |
|
Obliviate_
Elev |
tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut.
20 jan, 2016 00:01 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Somna var lättare sagt än gjort..
20 jan, 2016 00:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut. ...Supermänniska. Jag har aldrig fattat hur du orkar. Jag hade dött titt som tätt om jag hade varit du. ._. 20 jan, 2016 00:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut. ...Supermänniska. Jag har aldrig fattat hur du orkar. Jag hade dött titt som tätt om jag hade varit du. ._. jag mår inte så värst bra jsut nu om jag ska vara ärlig. Rätt utarbetad. Men jag ska (förhoppningsvis) vara ledig en hel vecka från 4 feb o framåt så.. jag försöker se framåt.. 20 jan, 2016 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen