Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22011 22012 22013 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Chaemy
Elev

Avatar


Nä nu måste jag ta en paus från sociala medier och allt för det funkar inte annars. Hejdå!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

19 jan, 2016 23:22

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Chaemy:
Nä nu måste jag ta en paus från sociala medier och allt för det funkar inte annars. Hejdå!


Okej! gör så! Lycka till, hade bra och hälsa livet från mig!!

19 jan, 2016 23:23

Archarec
Elev

Avatar


Jag, just nu:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.mamamia.com.au%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F09%2Ftumblr_m50obasjww1r7emxfo1_500.gif

what. the. fuck. mind blown, osv

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

19 jan, 2016 23:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3



Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x
orkar med vad?


Haha.
Prata! x) Det är ju döjobbigt..

19 jan, 2016 23:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3



Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x
orkar med vad?


Haha.
Prata! x) Det är ju döjobbigt..
det är nog mer en vanesak

19 jan, 2016 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3



Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x
orkar med vad?


Haha.
Prata! x) Det är ju döjobbigt..
det är nog mer en vanesak



Yeah.. I figured! x)

19 jan, 2016 23:55

Obliviate_
Elev

Avatar


tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut.

20 jan, 2016 00:01

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Somna var lättare sagt än gjort..

20 jan, 2016 00:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut.



...Supermänniska.
Jag har aldrig fattat hur du orkar. Jag hade dött titt som tätt om jag hade varit du. ._.

20 jan, 2016 00:36

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
tre lediga dagar kvar på denna månad för mig.. sigh. jag kommer vara skapligt trött när denna månad är slut.



...Supermänniska.
Jag har aldrig fattat hur du orkar. Jag hade dött titt som tätt om jag hade varit du. ._.


jag mår inte så värst bra jsut nu om jag ska vara ärlig. Rätt utarbetad. Men jag ska (förhoppningsvis) vara ledig en hel vecka från 4 feb o framåt så.. jag försöker se framåt..

20 jan, 2016 00:45

1 2 3 ... 22011 22012 22013 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.