@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Hedwig96: haha, har inte ens tänkt på det Du kanske helt enkelt är en tankfull och fundersam person? ;p 19 jan, 2016 20:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Hedwig96: haha, har inte ens tänkt på det Du kanske helt enkelt är en tankfull och fundersam person? ;p ja de stämmer väl till viss del 19 jan, 2016 20:43 |
|
Ella01
Elev |
KAN INTE ALLT SKOLGREJS SLÄNGA SIG I VÄGGEN?
Inte...? ✩✩✩ 19 jan, 2016 21:10 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är jättetrött
without something there is no nothing 19 jan, 2016 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: kattuggla hur gick det i förmiddags? :3 Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x 19 jan, 2016 21:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Det snöar och det är -15 grader ute! Och jag ska ut snart ;O BURR! Aja, he ä int -25 iaf haha Såg att Pitä hade -30! -35 i byn jag bor i Höll på att dö lite granna imorse när jag skulle till bussen Hade typ dödat för -15 tbh :' Ååh! jäklar! det va int lite det inte ;O Förstår det x) Det e kallt kan jag tänka mig!! Haha!! well - kan skicka lite värme till er ^_^ Gärna det! Hej 19 jan, 2016 21:49 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winny Geasley: Har någon något tips på filmer som mainly handlar om psykisk ohälsa? Girl interrupted Skrivet av Frivolt: Tack!Skrivet av Winny Geasley: Har någon något tips på filmer som mainly handlar om psykisk ohälsa? Requiem for a dream! Finns även Little girls in pretty boxes (Anorexia)¨ öh sen kommer jag bara på dokumentärer x) 19 jan, 2016 21:52 |
|
trolltand
Elev |
Haha. Alltså Facebook. Har just stalkat mig igenom min nya facebookväns tidslinje till den graden att min webbläsare hängde sig av allt scrollande och laddande. Går tillbaka till min feed. Där på sidan så står det att facebook tycker att jag ska kolla vad min nya vän, vars tidslinje jag redan har snokat igenom, har delat.
It's gonna be fun on a bun - in space!
19 jan, 2016 21:57 |
|
Borttagen
|
fy fan vad trött jag är.
19 jan, 2016 22:25 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: orkar med vad? Skrivet av Obliviate_: kattuggla hur gick det i förmiddags? :3 Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x 19 jan, 2016 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen