Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22010 22011 22012 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Hedwig96:
Se på PLL eller göra skolarbeten nu?

Det är frågan

älskar att du ser så tankfull och fundersam ut på profilbilden också

haha, har inte ens tänkt på det


Du kanske helt enkelt är en tankfull och fundersam person? ;p

19 jan, 2016 20:41

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Hedwig96:
Se på PLL eller göra skolarbeten nu?

Det är frågan

älskar att du ser så tankfull och fundersam ut på profilbilden också

haha, har inte ens tänkt på det


Du kanske helt enkelt är en tankfull och fundersam person? ;p

ja de stämmer väl till viss del

19 jan, 2016 20:43

Ella01
Elev

Avatar

+2


KAN INTE ALLT SKOLGREJS SLÄNGA SIG I VÄGGEN?

Inte...?


✩✩✩

19 jan, 2016 21:10

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag är jättetrött

without something there is no nothing

19 jan, 2016 21:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3



Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x

19 jan, 2016 21:29

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Det snöar och det är -15 grader ute! Och jag ska ut snart ;O

BURR!

Aja, he ä int -25 iaf haha

Såg att Pitä hade -30! Luna Chang vare kallt idag eller är det typ sommarvärme hos er?

-35 i byn jag bor i
Höll på att dö lite granna imorse när jag skulle till bussen

Hade typ dödat för -15 tbh :'


Ååh! jäklar! det va int lite det inte ;O
Förstår det x) Det e kallt kan jag tänka mig!!

Haha!! well - kan skicka lite värme till er ^_^

Gärna det!

Hej

19 jan, 2016 21:49

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Har någon något tips på filmer som mainly handlar om psykisk ohälsa?

Girl interrupted
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Winny Geasley:
Har någon något tips på filmer som mainly handlar om psykisk ohälsa?


Requiem for a dream!

Finns även Little girls in pretty boxes (Anorexia)¨

öh sen kommer jag bara på dokumentärer x)
Tack!

19 jan, 2016 21:52

trolltand
Elev

Avatar


Haha. Alltså Facebook. Har just stalkat mig igenom min nya facebookväns tidslinje till den graden att min webbläsare hängde sig av allt scrollande och laddande. Går tillbaka till min feed. Där på sidan så står det att facebook tycker att jag ska kolla vad min nya vän, vars tidslinje jag redan har snokat igenom, har delat.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

19 jan, 2016 21:57

Borttagen

Avatar


fy fan vad trött jag är.

19 jan, 2016 22:25

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3



Ueahrk.. Well, det gick.. Var spyfärdig under hela intervjun och är helt slutkörd i huvudet nu. Har aldrig pratat så mycket på en dag. Hur orkar folk? x_x
orkar med vad?

19 jan, 2016 23:06

1 2 3 ... 22010 22011 22012 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.