@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah.Skrivet av Borttagen: Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l 19 jan, 2016 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah. Skrivet av Borttagen: Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l Du kanske känner någon i Sverige som kan skicka upp ett lass åt dig? ;o 19 jan, 2016 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja det gör jag, men jag åker och hälsar på ganska ofta i Sverige så jag kan köpa lite då och ta med, annars så får min "langare" skicka lite till mig xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah. Skrivet av Borttagen: Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l Du kanske känner någon i Sverige som kan skicka upp ett lass åt dig? ;o 19 jan, 2016 19:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
19 jan, 2016 19:26 |
|
Obliviate_
Elev |
kattuggla hur gick det i förmiddags? :3
19 jan, 2016 19:33 |
|
Borttagen
|
ok men varför är jag så dålig på att hantera livet ....
19 jan, 2016 20:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Se på PLL eller göra skolarbeten nu?
Det är frågan 19 jan, 2016 20:17 |
|
skogsvarelser
Elev |
älskar att du ser så tankfull och fundersam ut på profilbilden också es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 19 jan, 2016 20:30 |
|
Hedwig96
Elev |
haha, har inte ens tänkt på det 19 jan, 2016 20:36 |
|
Borttagen
|
♥ Skrattade ihjäl mig första gången jag såg denna 19 jan, 2016 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen