Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 22009 22010 22011 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den


Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l
Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah.

19 jan, 2016 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den


Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l
Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah.


Du kanske känner någon i Sverige som kan skicka upp ett lass åt dig? ;o

19 jan, 2016 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Kommer ihåg första gången som jag testade Marabou, och idag är jag besatt ♥ Dock så är det väldigt svårt för mig att få tag i den


Och i vilken ö i vilket hav bor du på? :l
Undrar jag också ibland.. Ok det är inte så svårt men det är ju inte lättaste saken att göra när man bor i Frankrike hah.


Du kanske känner någon i Sverige som kan skicka upp ett lass åt dig? ;o
Ja det gör jag, men jag åker och hälsar på ganska ofta i Sverige så jag kan köpa lite då och ta med, annars så får min "langare" skicka lite till mig xD

19 jan, 2016 19:25

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Kan vintern bara vara över snart? -.-'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

19 jan, 2016 19:26

Obliviate_
Elev

Avatar


kattuggla hur gick det i förmiddags? :3

19 jan, 2016 19:33

Borttagen

Avatar


ok men varför är jag så dålig på att hantera livet ....

19 jan, 2016 20:17

Hedwig96
Elev

Avatar


Se på PLL eller göra skolarbeten nu?

Det är frågan

19 jan, 2016 20:17

skogsvarelser
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Se på PLL eller göra skolarbeten nu?

Det är frågan

älskar att du ser så tankfull och fundersam ut på profilbilden också

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

19 jan, 2016 20:30

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Hedwig96:
Se på PLL eller göra skolarbeten nu?

Det är frågan

älskar att du ser så tankfull och fundersam ut på profilbilden också

haha, har inte ens tänkt på det

19 jan, 2016 20:36

Borttagen

Avatar




♥ Skrattade ihjäl mig första gången jag såg denna

19 jan, 2016 20:38

1 2 3 ... 22009 22010 22011 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.