@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känns som att man vande sig vid temperaturen -15 till -20, när -6 nu känns riktigt behagligt och trevligt xD
/Mvh skåningen som inte är van vid temperaturer kallare än -3 och som uppenbarligen flyttat till Norrland (Stockholm) 19 jan, 2016 13:02 |
|
Afturelding
Elev |
19 jan, 2016 13:29 |
|
Thilda
Elev |
Idag har jag äntligen lyckats, jag har körkort. Så fruktansvärt jävla lycklig!
19 jan, 2016 13:44 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Thilda: Idag har jag äntligen lyckats, jag har körkort. Så fruktansvärt jävla lycklig! Woho, grattis! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 19 jan, 2016 13:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det snöar och det är -15 grader ute! Och jag ska ut snart ;O BURR! Aja, he ä int -25 iaf haha Såg att Pitä hade -30! -35 i byn jag bor i Höll på att dö lite granna imorse när jag skulle till bussen Hade typ dödat för -15 tbh :' Hej 19 jan, 2016 13:56 |
|
Borttagen
|
ska åka hem snart och det snöar, kmr frysa ihjäl
men ska åka pulka sen wiiiee 19 jan, 2016 13:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill ha _ett_ användarnamn som jag kan ha till allt... istället har jag bara en mish mash av hundra olika typ. Ska skaffa instagram men behöver _ännu_ ett nytt namn.
19 jan, 2016 14:21 |
|
Minihäst
Elev |
Har skottat idag och känner mig stolt
another day, another slay 19 jan, 2016 14:40 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
19 jan, 2016 14:42 |
|
Fellrendión
Elev |
19 jan, 2016 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen