@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Man är inte ung längre näe
19 jan, 2016 08:43 |
|
Fellrendión
Elev |
19 jan, 2016 09:10 |
|
Borttagen
|
Känner mig sådär kreativ men vet inte vad jag vill göra. Skriva, göra armband, måla, rita? Bränna i trä? Help
Tänkte iaf göra nåt med Wilson från House, men vet inte riktigt vad. 19 jan, 2016 09:31 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
Taaaaack :3 ♥
19 jan, 2016 09:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Jeey för lång skoldag. Not...
Har en så lång och tråkig lektion framför mig 19 jan, 2016 11:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Började kolla på Sweeney Tood idag, sorgligt nog laddade mobilen ur så får kolla efter/under lunchen... Men guuuud! Varför är jag så sen med att hitta bra filmer och serier?!
![]()
19 jan, 2016 11:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Började kolla på Sweeney Tood idag, sorgligt nog laddade mobilen ur så får kolla efter/under lunchen... Men guuuud! Varför är jag så sen med att hitta bra filmer och serier?! Tycker den är så sjukt äcklig och hemsk... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2016 12:05 |
|
Frivolt
Elev |
Det snöar och det är -15 grader ute! Och jag ska ut snart ;O
BURR! Aja, he ä int -25 iaf haha Såg att Pitä hade -30! 19 jan, 2016 12:08 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Solkatten: aaaa... Du har en poäng... Fast jag gillar musikaler så enligt mig är den okej! Om vi tänker bort dem blodiga delarna alltså :3Skrivet av Missy The Timelady: Började kolla på Sweeney Tood idag, sorgligt nog laddade mobilen ur så får kolla efter/under lunchen... Men guuuud! Varför är jag så sen med att hitta bra filmer och serier?! Tycker den är så sjukt äcklig och hemsk... ![]()
19 jan, 2016 12:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Solkatten: aaaa... Du har en poäng... Fast jag gillar musikaler så enligt mig är den okej! Om vi tänker bort dem blodiga delarna alltså :3 Skrivet av Missy The Timelady: Började kolla på Sweeney Tood idag, sorgligt nog laddade mobilen ur så får kolla efter/under lunchen... Men guuuud! Varför är jag så sen med att hitta bra filmer och serier?! Tycker den är så sjukt äcklig och hemsk... Jag stod mest ut med den pga Johnny och Helena haha! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2016 12:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen