@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Nu vill jag bara ha sommar så jag kan öva på gymnastiska övningar på gräsmattan, som typ det här:
Ge mig sommar nu please? D: 18 jan, 2016 22:47 |
|
Luna Chang
Elev |
Min lärare motiverade min grupps betyg med att hon tänkte ge oss ett steg lägre, men sen tänkte att vi brukar vara ganska förvirrade.
Två dagar senare skickar jag in helt fel dokument till henne när jag ska skicka in ett hemprov i ett annat ämne som vi också har henne i. Jag tror hon har en poäng i att vi kan vara förvirrade... Hej 18 jan, 2016 23:14 |
|
Chaemy
Elev |
18 jan, 2016 23:23 |
|
LolFeelings
Elev |
Vår bildlärare tyckte att vi skulle rita av en vän utan att kolla på pappret idag. Så, vad tycker ni om min debut inom konst? Lite feedback, kanske?
![]()
18 jan, 2016 23:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Chaemy: För mig är snö bland det vackraste som finns. Särskilt med tjockt snötäcke överallt! ♥ Såå vackert! Dock skulle jag nog inte säga att det är det vackraste även om det är en av dem. För mig kommer nog stjärnklar stjärnhimmel först på listan. Kan ärligt talat stirra på himlen i evigheter utan att tröttna... ♥ ♥ Att naturen kan vara så trollbindande vacker... Frivolt: Du vet förut när du postade en av hennes förra videos hur man går ner i spagat? Jag hittade precis den videon samma kväll och efteråt såg att du hade länkat den på forumet. xD Snacka om sammanträffande... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jan, 2016 23:56 |
|
Frivolt
Elev |
Solkatten haha se där
jag försöker stretcha..men det går inte jättebra haha xD 19 jan, 2016 00:09 |
|
Solkatten
Elev |
Frivolt: Kan absolut inte det haha är inte vig at all...! Men någon gång skulle jag vilja kunna det! Alltid kul att kunna gå ner i spagat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jan, 2016 00:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Frivolt: Kan absolut inte det haha är inte vig at all...! Men någon gång skulle jag vilja kunna det! Alltid kul att kunna gå ner i spagat. haha okej x) Well, som jag då Åh jamen du får väl öva 19 jan, 2016 00:31 |
|
Trezzan
Elev |
19 jan, 2016 08:04 |
|
Hemliga Ylvali
Elev |
Idag har jag varit medlem här i 4 år! Woop woop
19 jan, 2016 08:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen