@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska gå på boksnack i biblioteket den 9 februari yaay
18 jan, 2016 20:58 |
|
Winonababe
Elev |
18 jan, 2016 21:41 |
|
Borttagen
|
Bara jag som inte kom in här under en stund nyss?
18 jan, 2016 21:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Har så mycket skolrelaterade läxor och vad gör jag?
Pluggar körkort. Priorities. Hej 18 jan, 2016 21:46 |
|
trolltand
Elev |
18 jan, 2016 21:49 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag har sagt i tre dagar nu att jag ska plugga och göra skolrelaterade saker... jag suger, hahah. Jag har sagt i tre år att jag ska plugga och göra skolrelaterade saker... hah. Mängden jag fått gjort kontra det jag skulle ha gjort, yeah, kan ju bara säga att jag har ett mindre berg med rester som sitter och hånar mig. Hoppas du får något gjort snart iaf, och inte hamnar i samma sits som mig! Lycka till! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 18 jan, 2016 21:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Hade vinlära i skolan idag
18 jan, 2016 21:59 |
|
kinshaw
Elev |
18 jan, 2016 22:14 |
L'Amour et Psyché
Elev |
Meh. Spillde varmt doftljusstearin över allting på bordet ._.
Speciellt på mitt blodsockermätarkit som numera kommer lukta "pumpkin butter" ett tag... 18 jan, 2016 22:28 |
|
Vildvittra
Elev |
AuroraAlexius
Tack min finaste Slytherinare i världen ♥ En fjärdedel till 100 och redan åldersnoja, haha xD ThePrettyGirl, Fellrendión, Frivolt, Winonababe, Magic Dragon & Holytail Tack allihopa ♥ Har haft en fin 25- årsdag och namnsdag också (Heter Hilda) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jan, 2016 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen