@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
1. Bakery
2. Jeweler 3. Wedding venues ![]() = LARRY WEDDING??? I'M NOT SAYIN' IT'S GONNA HAPPEN BUT IT'S GONNA HAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOTTA ZAYN BYE! OVER AND OUT GOT TO GO, LIKE DYING IN A CORNER OR SOMETHING!! PAIWFNAÅOFBAÖOEFGAOEFN I can't breath 18 jan, 2016 19:12 |
|
Borttagen
|
Idag är jag mindre ledsen. Idag ser jag mer positivt på världen och hur allt blivit. Typ.
Igår fick jag säga hejdå till en ny kompis jag äntligen fått efter 2 år på det nya stället, för han flyttade tillbaka till Finland (ni anar inte hur ledsen jag blev när jag fick höra det tre dagar innan han skulle flytta, men hey - han var hemma hos oss hela kvällen och halva dagen innan han skulle hem, för vi kunde inte låta honom åka utan att ha haft en hejdå-fest hos "crazy Polish people" ) Nu hoppas jag bara att jag vågar prata med honom på facebook, eller nåt. Men som sagt, idag är jag mindre ledsen. Jag hoppas jag kommer träffa honom igen, för han är galet rolig och trevlig. 18 jan, 2016 19:13 |
|
Borttagen
|
18 jan, 2016 19:20 |
|
Borttagen
|
ok men varför är jag så dålig på att plugga ................
18 jan, 2016 19:23 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
18 jan, 2016 19:45 |
|
Frivolt
Elev |
HAHAH this was so funny xD xD xD
Igenkänningsfaktor 110%! Japp!! 18 jan, 2016 20:01 |
|
Borttagen
|
Har smakat litchi. Och, den var inte alls så söt eller god som jag trodde den skulle vara. Den var sur, påminde om gröna vindruvor och luktade och smakade lite kiss!! D: uuuw
Aja, har ju mina granatäpplen ♥ 18 jan, 2016 20:08 |
|
Borttagen
|
Hah, trodde det skulle hjälpa att skriva av sig, men tydligen inte, blev bara mer ledsen... fuck it
18 jan, 2016 20:17 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hah, trodde det skulle hjälpa att skriva av sig, men tydligen inte, blev bara mer ledsen... fuck it *kram*♥
18 jan, 2016 20:31 |
|
Borttagen
|
har pluggat av och till sedan jag kom hem (??? fyra ???) och det går inte bra pga är ej klar och lär ej hinna bli klar imorgon och lämna in
vad kul 18 jan, 2016 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen