Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
23 sep, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
Nä, nu kallar sängen på mig. Fast ska nog räkna lite matte innan jag somnar in..
Btw, i natt drömde jag att det blev ett andra wizard-war. Voldemort var ju död, men det var en massa dödsätare som hade kommit tillbaka. Jag var Elizabeth Potter (Harry Potter - fast som tjej) och hon hade efter second wizarding war blivit tillsammans med Fred weasley (för i mina fantasier och i mina drömmar är det han som har överlevt, jag klarar helt enkelt inte av att tänka på att han är död..) Precis innan jag vaknade hade Fred blivit skadad, vi hade vunnit, men han var som sagt skadad. Men han överlevde och jag(Elizabeth) satt vid hans sida och han log emot mig och kysste mig... Den första HP-drömmen jag haft på ett tag, I LOVE IT! ♥ Fred Weasley ♥♥♥ 23 sep, 2011 23:28 |
|
Anapneo
Elev |
padfootie vilken underbar dröm! eller ja... underbar med måtta! ÅH hoppas jag drömmer något liknande inatt, nu kallar även min säng på mig så jag får ta och säga godnatt till er alla!
23 sep, 2011 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: padfootie vilken underbar dröm! eller ja... underbar med måtta! ÅH hoppas jag drömmer något liknande inatt, nu kallar även min säng på mig så jag får ta och säga godnatt till er alla! Älskar då Fred visar sig i mina drömmar , han är ju med i alla mina dagdrömmar, men nattdrömmarna vill jag ju också ha med honom i..♥ Sov sött fina du ♥ 23 sep, 2011 23:32 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tog precis på mig min awesoma gryffindor-halsduk. I love it! ♥ Dock har mamma och pappa typ förbjudit mig att ha den i skolan ¨/ Why? :O De tycker att jag är "för gammal" (17 år, 2:an på gymnasiet) och att jag skulle bli mobbad... Man blir aldrig för gammal för Harry Potter! Och dessutom är det inte dig det är fel på då utan de som mobbas Du missade ju det jag skrivit Padfootie 23 sep, 2011 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-23 kl. 23:35
|
|
si_tonks
Elev |
Jag brukar faktiskt drömma om HP om jag bara tänker på HP (typ läser eller ser på någon av filmerna) ända tills jag somnar xD fast det var ett tag sedan någon HP-karaktär besökte mina drömmar ♥
![]()
23 sep, 2011 23:34 |
|
Borttagen
|
En Vampyrs Bekännelse/Bekännelser så här på kvällskvisten, gillade filmen men ogillar Brad Pitt som skådis. Har killen talang? Har faktiskt aldrig tyckt det, han är så grå och tråkig jämfört med måna andra skådisar och det stör mig, då han alltid får de intressanta rollerna, i vissa filmer. x)
24 sep, 2011 00:00 |
|
leumas vän
Elev |
24 sep, 2011 00:01 |
|
Borttagen
|
Försök, men du vill inte mucka med mig, du vet ju hur jag alltid äger dig i slutändan ändå.
24 sep, 2011 00:01 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Försök, men du vill inte mucka med mig, du vet ju hur jag alltid äger dig i slutändan ändå. Så du ser dina vänner som ägodelar? 24 sep, 2011 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen