Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
3 mar, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Hej folket! :'D
Skulle ni kunna göra mig en tjänst? Det tar bara en minut och lite tanke. Allt som behöver göras är att gå in på min tumblr http://fuckwords.tumblr.com/ och säga vad ni tycker. Jag känner mig osäker på min tumblr. Borde jag ta bort den? Är den för virrig? Borde jag hålla mig till något speciellt? Vad är dåligt? Bra? Vad tycker ni om designen? Argh.. Mitt tumblrförtroende är nere på 0 just nu .__. 3 mar, 2012 00:17 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej folket! :'D Skulle ni kunna göra mig en tjänst? Det tar bara en minut och lite tanke. Allt som behöver göras är att gå in på min tumblr http://fuckwords.tumblr.com/ och säga vad ni tycker. Jag känner mig osäker på min tumblr. Borde jag ta bort den? Är den för virrig? Borde jag hålla mig till något speciellt? Vad är dåligt? Bra? Vad tycker ni om designen? Argh.. Mitt tumblrförtroende är nere på 0 just nu .__. vad pratar du om? Din tumblr är awesome! ![]()
3 mar, 2012 00:19 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag gillar den för den är blandad, men ändå är i samma nivå eller så Hej folket! :'D Skulle ni kunna göra mig en tjänst? Det tar bara en minut och lite tanke. Allt som behöver göras är att gå in på min tumblr http://fuckwords.tumblr.com/ och säga vad ni tycker. Jag känner mig osäker på min tumblr. Borde jag ta bort den? Är den för virrig? Borde jag hålla mig till något speciellt? Vad är dåligt? Bra? Vad tycker ni om designen? Argh.. Mitt tumblrförtroende är nere på 0 just nu .__. 3 mar, 2012 00:20 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den är jättefin! Du borde inte ändra på den! Hej folket! :'D Skulle ni kunna göra mig en tjänst? Det tar bara en minut och lite tanke. Allt som behöver göras är att gå in på min tumblr http://fuckwords.tumblr.com/ och säga vad ni tycker. Jag känner mig osäker på min tumblr. Borde jag ta bort den? Är den för virrig? Borde jag hålla mig till något speciellt? Vad är dåligt? Bra? Vad tycker ni om designen? Argh.. Mitt tumblrförtroende är nere på 0 just nu .__.
3 mar, 2012 00:43 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Celebikai: Skrivet av si_tonks: Sååå! Nu har man en TBBT-tumblr också x) http://anything-can-happen-thursday.tumblr.com/ ![]() kollar inte på TBBT så i wont follow you, men jag kan promota den till 104 followers : D Vill du göra det? ghdfjgkdhfjhgkjdfhkgdj ♥♥♥ jaa har 111 followers atm O.O vart kommer alla ifrån? ![]()
3 mar, 2012 08:56 |
|
ronnyponny
Elev |
3 mar, 2012 09:02 |
|
Optic
Elev |
Det visste jag inte, The Noble Lion
3 mar, 2012 09:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
3 mar, 2012 09:24 |
|
Optic
Elev |
^haha, åh tack så mycket ♥
3 mar, 2012 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen