(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AndromedaBlack
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AndromedaBlack: Oj, hehe jag kan ta bort det. Jättebra Men jag stör mig så sjukt mycket på (levde som en Slytherin men dog som en Gryffindor) EDIT: Så, borta ;D haha, du kan läsa om den meningen om du vill.. xD Haha nej, ändra inte din fantastiska ff Jag har bara läst den meningen på så många ställen nu. Snape levde och dog som en Slytherin. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 18 mar, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AndromedaBlack: Haha, nej, jag tog bort det Skrivet av Borttagen: Skrivet av AndromedaBlack: Oj, hehe jag kan ta bort det. Jättebra Men jag stör mig så sjukt mycket på (levde som en Slytherin men dog som en Gryffindor) EDIT: Så, borta ;D haha, du kan läsa om den meningen om du vill.. xD Haha nej, ändra inte din fantastiska ff Jag har bara läst den meningen på så många ställen nu. Snape levde och dog som en Slytherin. 18 mar, 2012 19:01 |
|
Lokix
Elev |
har missat två kapitel, alla var jättemegabra
Todeledo 18 mar, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Den var jättebra som alla andra kapitel!
18 mar, 2012 19:55 |
|
Lolo1337
Elev |
Superb! (Kommer inte på något fyndigare att skriva, tyvärr
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 18 mar, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Vill sååååååååååååååååååååååå gärna ha ett kapitel. Men bli inte upphetsad.
18 mar, 2012 20:10 |
|
mican00
Elev |
19 mar, 2012 08:06 |
|
BeckyOX
Elev |
Du skriver fööööör bra!!!!!!!
19 mar, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Taaaaaaaaaack! Ni är bäst. Ni får mig att vilja skriva så fingrarna blöder. Om ni inte hade funnits här så skulle nog inte hälften av FFen blivit klar. 55 kapitel tack vare er! ♥
20 mar, 2012 08:30 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Taaaaaaaaaack! Ni är bäst. Ni får mig att vilja skriva så fingrarna blöder. Om ni inte hade funnits här så skulle nog inte hälften av FFen blivit klar. 55 kapitel tack vare er! ♥ Ska bara fortsätta tjata lite så att den siffran höjs en aning ![]()
20 mar, 2012 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen