Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
"Tack!"
Sa jag och det kändes som om allt just lättade.
"Följer du med oss eller..."
Mumlade jag.
29 okt, 2013 15:37
|
|
Borttagen
|
"Nej tack! Jag stannar här med Lucas."
29 okt, 2013 15:40
|
|
Borttagen
|
Jag höjde frågande på ett ögonbryn.
29 okt, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
"Han är min kille... Och han är skadad efter en fajt med en vampyr som liknade ett troll..."
29 okt, 2013 15:43
|
|
Borttagen
|
"Ett troll... Det hände oss också... Kan jag hämta Wii igen?"
Frågade jag.
29 okt, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 16:08
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut och fick gå runt huset för att hitta Wii.
29 okt, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
"Vi kan åka om du vill"
Mumlade jag.
29 okt, 2013 16:13
|
Du får inte svara på den här tråden.