Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Draco puttar till mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 28 sep, 2013 23:19 |
|
Kim Potter
Elev |
29 sep, 2013 10:36
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-29 kl. 11:13
|
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Lia *Ler smått när jag ser dom tända ljusen, himlen i taket och maten framdukad* Vi är på väg från hogwarts jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 10:44 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Kim Potter: Lia *Ler smått när jag ser dom tända ljusen, himlen i taket och maten framdukad* Vi är på väg från hogwarts Oh..
29 sep, 2013 11:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Oj, jag somnade visst
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 11:17 |
|
Kim Potter
Elev |
29 sep, 2013 11:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 11:26 |
|
Kim Potter
Elev |
29 sep, 2013 11:47 |
|
Queen Boo
Elev |
"Förlåt"
jag är jättecoolig älska mig plz 29 sep, 2013 12:11 |
|
Kim Potter
Elev |
29 sep, 2013 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen