Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(nä du..snälla..)
jag suckar, mitt liv var över, precis som min kärlek. eller? "Edward! förlåt"! ropar jag men jag hade sorg i rösten. jag sätter mig vid ett träd och börjar gråta, tårarna rinner som två floder, jag var så ledsen, INGET kunde någonsin få mig glad igen.. inget..förutom..Edward..mitt livs kärlek..jag älskade honom ju..men älskade han mig? 28 okt, 2013 11:28 |
|
mums
Elev |
28 okt, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
på något konstigt sätt så kände jag den "kalla" känslan.
jag reser mig upp, och precis bakom sitter han, den bleka pojken, med sina vackra ögon. jag kramar om honom. "Edward! snälla..förlåt..jag visste inte att kriget var så farligt..snälla..förlåt..jag älskar ju dig" 28 okt, 2013 11:33 |
|
mums
Elev |
28 okt, 2013 11:35 |
|
Borttagen
|
"snälla..Edward..förlåt..varför lyssnar du inte på mig.."
jag känner mig dum, det är ju JAG som inte har lyssnat på honom. "är det slut"? säger jag till slut.. 28 okt, 2013 11:37 |
|
mums
Elev |
28 okt, 2013 12:03 |
|
Borttagen
|
jag suckar.
"ok..men jag vill bara säga att..jag är ledsen..jag kan gå.." 28 okt, 2013 12:33 |
|
mums
Elev |
28 okt, 2013 12:35 |
|
Borttagen
|
"bryr du dig inte om jag är död"?!
28 okt, 2013 12:36 |
|
mums
Elev |
28 okt, 2013 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen