Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villken mobil?

Forum > Off Topic > Villken mobil?

1 2 3 ... 21 22 23 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.

Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com!

HAHA ♥
Vaddååå, du är ju awesome!
varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x)

8 aug, 2012 15:03

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.

Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com!

HAHA ♥
Vaddååå, du är ju awesome!
varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x)

Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe.

speech!

8 aug, 2012 15:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.

Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com!

HAHA ♥
Vaddååå, du är ju awesome!
varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x)

Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe.

jaha xD

8 aug, 2012 15:12

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.

Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com!

HAHA ♥
Vaddååå, du är ju awesome!
varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x)

Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe.

jaha xD

ska städa klart, men gör en "bubbelbabbel med mig del 2" sedan ^^

speech!

8 aug, 2012 15:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho.

Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com!

HAHA ♥
Vaddååå, du är ju awesome!
varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x)

Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe.

jaha xD

ska städa klart, men gör en "bubbelbabbel med mig del 2" sedan ^^

När är "sedan"? o.o
Jag vill inte missa det!

8 aug, 2012 15:15

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


^ typ om 10 min ^^

speech!

8 aug, 2012 15:16

Ginny00
Elev

Avatar


Jag funderar på att köpa en bättre mobil om jag får råd i höst. Tips?
Vill dessutom ha abonnemang med 3Gsurf och gratis sms.. Jag måste titta över vad man kan köpa.

8 aug, 2012 15:17

Seriously
Elev

Avatar


Jag har haft iPhone ganska länge nu... Fick en iPhone 3G år 2009 och bytade till iPhone 4 förra året. Dvs jag har haft iPhone i tre år.

Innan dess har jag haft två olika modeller av Sony Ericsson, samt en gammal Nokia (vilken var min första mobil!).

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

14 aug, 2012 09:22

Quidditch
Elev

Avatar


Iphone 4.
Yey den är grym.
och ni behöver inte köpa 4s för det finns
inte en enda skillnad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

14 aug, 2012 09:26

Bombarda
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F1zpi3xw.jpg

LG p920 3D optimus
Riktigt bra faktiskt
Använder den mest till att vara inne på mugglis, sms och ringa skulle jag väl gissa på xD

Kärlek till alla!

14 aug, 2012 12:22

1 2 3 ... 21 22 23 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Villken mobil?

Du får inte svara på den här tråden.