Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! HAHA ♥ Vaddååå, du är ju awesome! varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x) 8 aug, 2012 15:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! HAHA ♥ Vaddååå, du är ju awesome! varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x) Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe. speech! 8 aug, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! HAHA ♥ Vaddååå, du är ju awesome! varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x) Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe. jaha xD 8 aug, 2012 15:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! HAHA ♥ Vaddååå, du är ju awesome! varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x) Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe. jaha xD ska städa klart, men gör en "bubbelbabbel med mig del 2" sedan ^^ speech! 8 aug, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Fick nyss veta att AlvaRawenclaw har en Iphone4, hoho. Fick nyss reda på att någon stalkar mig genom spreaker.com! HAHA ♥ Vaddååå, du är ju awesome! varför "kommer du strax tillbaka"? Dammsugar mamma, eller? x) Neej, JAG ska dammsuga mitt rum, ehe. jaha xD ska städa klart, men gör en "bubbelbabbel med mig del 2" sedan ^^ När är "sedan"? o.o Jag vill inte missa det! 8 aug, 2012 15:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ typ om 10 min ^^
speech! 8 aug, 2012 15:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag funderar på att köpa en bättre mobil om jag får råd i höst. Tips?
Vill dessutom ha abonnemang med 3Gsurf och gratis sms.. Jag måste titta över vad man kan köpa. 8 aug, 2012 15:17 |
|
Seriously
Elev |
Jag har haft iPhone ganska länge nu... Fick en iPhone 3G år 2009 och bytade till iPhone 4 förra året. Dvs jag har haft iPhone i tre år.
Innan dess har jag haft två olika modeller av Sony Ericsson, samt en gammal Nokia (vilken var min första mobil!). Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 14 aug, 2012 09:22 |
|
Quidditch
Elev |
14 aug, 2012 09:26 |
|
Bombarda
Elev |
![]() LG p920 3D optimus Riktigt bra faktiskt Använder den mest till att vara inne på mugglis, sms och ringa skulle jag väl gissa på xD Kärlek till alla! 14 aug, 2012 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen