Kram-tråden
Forum > Off Topic > Kram-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Saga Lovegood
Elev |
Okej... Den här är till er:
http://wifflegif.com/gifs/482766-sending-virtual-hug-virtual-hug-gif Majaluna, Snivillinus, Katniss Potter, Plorran, HP_Maja, Alexandra Hagström och Paulina Black! Ni gör mugglis ännu roligare än det redan är genom era ff's/mugglisgames/att bara finnas här.../rollspel/att få uggla med er. »I solemnly swear that I am up to no good« 21 jul, 2014 10:33 |
|
Kim Potter
Elev |
![]() Okej så.. Anne Potter För att du är Anne xD Choppa För att jag saknar dig ;-; Siriusis För att du skapade ett jättebra roll 8'3 Prutt & delete. För att jag saknar att skypa med er </3 och sist men inte minst... Airi För att hon gav mig en kram
21 jul, 2014 10:41 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Airi: Paulina Black, det samma!!! Jag brundrar... Miyu Genny1 Alice Weasley Clara Malfoy Lama Mallowcat Igelkotten Torazu Choppa Zeruda Atlanten eken kylberg kotte Matizze 一期一会 Miloo Carlos Alexandra Hagström MollyWeasley Anna-chan IdaIdaIdaFrida 5_lollipop_5 NightDragon izramalfoy Lemon Sirius Orion Black KawaiiCupcake luna lovegood 21 Kim Potter Elmon potatogirl Måntass AlexZz Mr.Lupin Lunisen agunesu Safir LittleButterfly Elinaey Wimlla Reene Eica Katla -Ron Weasley- Cutey! Arivle DarkAngel Hupp MajaWeasley Och Paulina Black För att ni är sååå awsome!!! är bara bäst!!! Varför är jag där? 21 jul, 2014 10:46 |
|
HP_Maja
Elev |
21 jul, 2014 10:52 |
|
PPP
Elev |
21 jul, 2014 11:19 |
|
Anne Potter
Elev |
Paulina Black och Kim Potter tack! ♥
Kram till Prutt, delete., Kim Potter, Majaluna ( PS. Kim Potter, Prutt OCH DELETE. SKYPE?? DET VAR LÄNGESEN :C ![]()
21 jul, 2014 11:38 |
|
Prutt
Elev |
c: ♥
Skrivet av Anne Potter: JA och aw ♥ Kram till Prutt, delete., Kim Potter, Majaluna ( PS. Kim Potter, Prutt OCH DELETE. SKYPE?? DET VAR LÄNGESEN :C 21 jul, 2014 11:46 |
|
Anne Potter
Elev |
21 jul, 2014 11:52 |
|
Borttagen
|
VISST VI KAN SKYPA OXÅ KAN NI HJÄLPA MIG SAMTIDIGT ATT VÄLJA ANVÄNDARNAMN PÅ TWITTER 21 jul, 2014 12:00 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: VISST VI KAN SKYPA OXÅ KAN NI HJÄLPA MIG SAMTIDIGT ATT VÄLJA ANVÄNDARNAMN PÅ TWITTER JA RINGER ER ![]()
21 jul, 2014 12:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen