Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I can´t forget...

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

1 2 3 ... 21 22 23 ... 25 26 27
Användare Inlägg
Dini99
Elev

Avatar


jättebra!!!♥ mer

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

26 sep, 2011 07:18

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Kapitel 23

Bakom mig kunde jag höra upphätsade steg som tyst följde efter mig.
"Ginny jag vet att du följer efter mig! SLUTA! Lämna mig ifred!!".
Snabbt sprang jag in in i flickornas sovsal och stängde argt dörren bakom mig. Tårarna vällde ner för mina kinder nu, och jag kunde inte hålla bak dom. Ju mer jag tänkte på Draco och Pancy, desto värre blev det, men det gick bara inte att sluta!
Jag la mig i min säng med huvudet i kudden.
VAAAAARFÖÖÖÖR??!!!!
Men när jag plötsligt kom jag på hur smuttsig och blöt min kudde kunde bli, lät jag huvudet istället ligga BREVID kudden, samtidigt som min blick vilade på det öppna fönstret. Det hade börjat regna nu, och vattendropparna droppade vackert mot fönstret.
Jag kunde höra att handtaget till dörren långsamt gick ner ,och jag förstod att det åter igen var Ginny.
"LÄMNAA MIG IFRED GINNY!!!!" skrek jag nu argare än förut, och jag kände tårarna komma tillbaka igen efter att dom lindrats av det fina lätet från regnet.
Ginny , som inte brydde sig om min mening trävade somvanligt in och lämnade dörren öppen bakom sig. Hon tittade på mig med berskymrad min, samtidigt som hon med små steg kom mot mig.
"Stäng..." sa jag lite tyst, samtidigt som jag försiktigt la huvudet på den genomodyngsura kudden. Ginny gjorde som jag sa och kom sedan mot mig igen med samma beskymrade min.
"Dejten...gick den bra?..Inte?...." fick hon fram medans hon satt sig brevid mig. Jag suckade sedan ledsamt till svar, och torkade tårarna.
"Vad hände?"
Jag förstod att hon skulle fråga det, men vart endå ganska sur över frågan. Det blev en ganska långsamt start, men tillslut hade jag berättat hela historien om dejten.
Ginny avslutade sedan med ett naaaeee! och kramade sedan om mig, hårt!
"Det kommer aldrig bli det samma..."
Mina tårar värkade aldrig ta slut.
"Säg inte det du! Snart kommer han komma till dig och säga förlåt och ångrat sig om vad han gjort, och ni blir tillsammans igen!" Ginny log med ett glatt och hoppfullt leende mot mig, som värkligen smittade av sig....

23 september <3

26 sep, 2011 18:19

Bombarda
Elev

Avatar


jätte bra!
meer♥

Kärlek till alla!

26 sep, 2011 18:52

marraboo98
Elev

Avatar


åhhh vad bra!

läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&amp;page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco

26 sep, 2011 20:17

Issa_99
Elev

Avatar


Guud vad bra du beskriver !!! Älska &#9829; bevakar &#9829; mer!!! &#9829;

♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥

26 sep, 2011 20:46

Borttagen

Avatar


Bra mer

26 sep, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


jättebra!!!!♥

27 sep, 2011 07:03

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


ännu bättre!!!^

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

27 sep, 2011 07:06

Borttagen

Avatar


hihi

27 sep, 2011 18:23

marraboo98
Elev

Avatar


asså nu vill jag inte vara en know it all men om ni hade läst Hogwarts historia skulle ni veta att elektroniska mugglar grejer inte funkar på hogwarts (fast du är ju författeren så du bästemmer)

läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&amp;page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco

27 sep, 2011 19:22

1 2 3 ... 21 22 23 ... 25 26 27

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

Du får inte svara på den här tråden.