En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort.
Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet!
4 jan, 2012 17:50 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort. Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet! Det ska det inte vara, det är precis så man skriver. ~MY TUMBLR~ 4 jan, 2012 17:54 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av OliverPhelps: Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort. Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet! Det ska det inte vara, det är precis så man skriver. Haha, oj jag kom precis på det! *skäms*
4 jan, 2012 17:55 |
|
Smile
Elev |
Bra
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
4 jan, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
AWESOME! Ni är bäst på att skriva så det blir roligt!
5 jan, 2012 12:29 |
|
Borttagen
|
Jättebra, äntligen!
5 jan, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av OliverPhelps: Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort. Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet! Det ska det inte vara, det är precis så man skriver. Haha, oj jag kom precis på det! *skäms* Det ska du göra 8 jan, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: AWESOME! Ni är bäst på att skriva så det blir roligt! Skrivet av Borttagen: Jättebra, äntligen! Tack så mycket! Lägger upp mer imorgon! 10 jan, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Åsum
10 jan, 2012 17:16 |
|
Lea Lovegood
Elev |
10 jan, 2012 17:22 |
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen