Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

1 2 3 ... 21 22 23 ... 29 30 31
Användare Inlägg
OliverPhelps
Elev

Avatar


Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort.
Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F72bf91e64556f4df227e3ae09bc3d463%2Ftumblr_mgvsuoZegY1s0zmzno1_500.gif

4 jan, 2012 17:50

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av OliverPhelps:
Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort.
Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet!

Det ska det inte vara, det är precis så man skriver.

~MY TUMBLR~

4 jan, 2012 17:54

OliverPhelps
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av OliverPhelps:
Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort.
Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet!

Det ska det inte vara, det är precis så man skriver.


Haha, oj jag kom precis på det! *skäms*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F72bf91e64556f4df227e3ae09bc3d463%2Ftumblr_mgvsuoZegY1s0zmzno1_500.gif

4 jan, 2012 17:55

Smile
Elev

Avatar


Bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lpszvdu7dA1qa1id2o2_r2_250.gif Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3 Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]

4 jan, 2012 18:33

Borttagen

Avatar


AWESOME! Ni är bäst på att skriva så det blir roligt!

5 jan, 2012 12:29

Borttagen

Avatar


Jättebra, äntligen!

5 jan, 2012 14:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av OliverPhelps:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av OliverPhelps:
Jag vill bara säga att den är jättebra! Det enda jag har att klaga på är det här: Harry gick runt kvarteret och filosoferade. Tänk om jag var Voldemort? tänkte han och sneglade på Voldemort.
Det ska faktiskt vara stort T efter frågetecknet!

Det ska det inte vara, det är precis så man skriver.


Haha, oj jag kom precis på det! *skäms*

Det ska du göra ;D

8 jan, 2012 13:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Smile:
Bra
Skrivet av Borttagen:
AWESOME! Ni är bäst på att skriva så det blir roligt!
Skrivet av Borttagen:
Jättebra, äntligen!

Tack så mycket! Lägger upp mer imorgon!

10 jan, 2012 17:14

Borttagen

Avatar


Åsum

10 jan, 2012 17:16

Lea Lovegood
Elev

Avatar


Jaa! 8DD ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F346n8k5.gif Förlåt för att jag suger.

10 jan, 2012 17:22

1 2 3 ... 21 22 23 ... 29 30 31

Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight

Du får inte svara på den här tråden.